ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Managing Green Issues

دانلود کتاب مدیریت مسائل سبز

Managing Green Issues

مشخصات کتاب

Managing Green Issues

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349422968, 9780230509290 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 211 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت مسائل سبز: مدیریت، اقتصاد محیط زیست



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Managing Green Issues به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت مسائل سبز نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت مسائل سبز

مدیریت مسائل زیست محیطی یا سبز به دغدغه اصلی بسیاری از شرکت ها تبدیل شده است. مسائل سبز نه تنها بر نحوه دیده شدن یک سازمان و نحوه قضاوت شهرت آن تأثیر می گذارد، بلکه پیامدهای زیادی برای موفقیت سازمان، ارزش های برند و تصمیمات فروش مصرف کنندگان نسبت به محصولات آن دارد. این کتاب حاوی توصیه‌های عملی زیادی همراه با مطالعات موردی است و سازمان مدرن را در مورد چگونگی هدایت مسائل زیست‌محیطی برای کسب مزیت رقابتی راهنمایی می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The management of environmental or green issues has become a key concern for many companies. Not only do green issues influence how an organisation is seen and how its reputation is judged, it has huge implications for the organisation's success, brand values and the sales decisions of consumers towards its products. This book contains much practical advice, with case studies, and will guide the modern organisation on how to channel environmental issues to gain competitive advantage.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiii
Front Matter....Pages 1-1
Corporate Reputation in a ‘Green’ World....Pages 3-5
Front Matter....Pages 7-7
The Rise of Environmental Consciousness and Conscience....Pages 9-16
What Makes a Green Issue?....Pages 17-28
The Environmental Movement — Corporations for a New Millennium....Pages 29-33
Front Matter....Pages 35-35
Identifying and Segmenting Stakeholders....Pages 37-54
Stakeholders within the Power Pyramid....Pages 55-64
The Stakeholder Diagnostic....Pages 65-78
Launching and Managing Issues-related Projects....Pages 79-96
Finding Third Party Advocates....Pages 97-106
Getting TPAs to Act on a Project....Pages 107-118
Front Matter....Pages 119-119
The Use and Limitations of Traditional Marketing-led Mass Communication Techniques....Pages 121-133
Market Research: What do People Really Think and does it Matter?....Pages 134-144
Dealing with the Media....Pages 145-166
Managing Public Meetings....Pages 167-183
Front Matter....Pages 185-185
Establishing and Maintaining Environmental Credentials....Pages 187-194
Conclusion: Green can be Irrational....Pages 195-199
Back Matter....Pages 200-205




نظرات کاربران