ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب How to Manage Your Global Reputation

دانلود کتاب چگونه اعتبار جهانی خود را مدیریت کنیم

How to Manage Your Global Reputation

مشخصات کتاب

How to Manage Your Global Reputation

ویرایش: 2nd 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0333987772, 9780230512191 
ناشر:  
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 241 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب How to Manage Your Global Reputation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب چگونه اعتبار جهانی خود را مدیریت کنیم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب چگونه اعتبار جهانی خود را مدیریت کنیم

این یک نسخه به روز و اصلاح شده از کتاب موفق و پیشگامانه نویسنده در مورد روابط عمومی بین المللی و شهرت جهانی است. مایکل مورلی یک مرور کلی برای محافظت و ارتقاء شهرت جهانی شما ارائه می دهد. با مطالعات موردی جدید که بهترین و بدترین عملکرد را نشان می‌دهد، او توضیح می‌دهد که چرا حفاظت از شهرت شرکت شما کمکی حیاتی به بقا و موفقیت شرکت می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This is an updated and revised edition of the author's successful and ground-breaking book on international public relations and global reputation. Michael Morley provides a comprehensive overview to protecting and promoting your global reputation. With fresh case studies illustrating best and worst practice, he explains why protecting your corporate reputation makes a vital contribution to the survival and success of the corporation.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xii
The Global Village — It’s Here....Pages 1-9
Corporate Reputation....Pages 10-16
Corporate Reputation Management....Pages 17-27
The Global Voice....Pages 28-34
Think Global, Act Local....Pages 35-42
The Barriers....Pages 43-54
The Specialization of International Public Relations....Pages 55-80
Issues Identification and Management....Pages 81-93
Crisis and Catastrophe Communications....Pages 94-124
Public Affairs....Pages 125-138
Sponsorship? Philanthropy? Or Promotion?....Pages 139-159
The Internet: Medium, Message, PR Tool, Manager....Pages 160-175
The Infrastructure of your Organization....Pages 176-191
The Public Relations Agency....Pages 192-203
Research....Pages 204-217
Back Matter....Pages 218-228




نظرات کاربران