دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: بازار یابی ویرایش: نویسندگان: Elizabeth Martin سری: ISBN (شابک) : 1403949840, 9780230511903 ناشر: سال نشر: 2006 تعداد صفحات: 303 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing Identities through Language: English and Global Imagery in French Advertising به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب هویت های بازاریابی از طریق زبان: انگلیسی و تصاویر جهانی در تبلیغات فرانسوی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
الیزابت مارتین تأثیر جهانی شدن بر زبان تبلیغات فرانسوی را بررسی میکند و نشان میدهد که تصاویر انگلیسی و جهانی نقش مهمی در مناسبسازی کمپینهای جهانی برای بازار فرانسه بازی میکنند، زیرا شرکتهای رسانهای از تلاشهایی که از طریق قوانین برای جلوگیری از اختلاط زبان در رسانهها انجام میشود دلسرد نشدهاند.
Elizabeth Martin explores the impact of globalization on the language of French advertising, showing that English and global imagery play an important role in tailoring global campaigns to the French market, with media companies undeterred by the attempts through legislation to curb language mixing in the media.
Front Matter....Pages i-xv
Introduction....Pages 1-7
Linguistic Analyses of Advertising....Pages 8-46
The Global Consumer....Pages 47-84
Seducing the French with Americana....Pages 85-125
Adaptations for the French Market....Pages 126-163
Language Mixing and Translation in French Advertising Copy....Pages 164-211
French Resistance to English....Pages 212-241
Conclusion....Pages 242-246
Back Matter....Pages 247-286