ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marketing Identities through Language: English and Global Imagery in French Advertising

دانلود کتاب هویت های بازاریابی از طریق زبان: انگلیسی و تصاویر جهانی در تبلیغات فرانسوی

Marketing Identities through Language: English and Global Imagery in French Advertising

مشخصات کتاب

Marketing Identities through Language: English and Global Imagery in French Advertising

دسته بندی: بازار یابی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1403949840, 9780230511903 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 303 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing Identities through Language: English and Global Imagery in French Advertising به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب هویت های بازاریابی از طریق زبان: انگلیسی و تصاویر جهانی در تبلیغات فرانسوی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب هویت های بازاریابی از طریق زبان: انگلیسی و تصاویر جهانی در تبلیغات فرانسوی

الیزابت مارتین تأثیر جهانی شدن بر زبان تبلیغات فرانسوی را بررسی می‌کند و نشان می‌دهد که تصاویر انگلیسی و جهانی نقش مهمی در مناسب‌سازی کمپین‌های جهانی برای بازار فرانسه بازی می‌کنند، زیرا شرکت‌های رسانه‌ای از تلاش‌هایی که از طریق قوانین برای جلوگیری از اختلاط زبان در رسانه‌ها انجام می‌شود دلسرد نشده‌اند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Elizabeth Martin explores the impact of globalization on the language of French advertising, showing that English and global imagery play an important role in tailoring global campaigns to the French market, with media companies undeterred by the attempts through legislation to curb language mixing in the media.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xv
Introduction....Pages 1-7
Linguistic Analyses of Advertising....Pages 8-46
The Global Consumer....Pages 47-84
Seducing the French with Americana....Pages 85-125
Adaptations for the French Market....Pages 126-163
Language Mixing and Translation in French Advertising Copy....Pages 164-211
French Resistance to English....Pages 212-241
Conclusion....Pages 242-246
Back Matter....Pages 247-286




نظرات کاربران