ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Structured Creativity: Formulating an Innovation Strategy

دانلود کتاب خلاقیت ساخت یافته: تدوین استراتژی نوآوری

Structured Creativity: Formulating an Innovation Strategy

مشخصات کتاب

Structured Creativity: Formulating an Innovation Strategy

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349542802, 9780230513242 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 243 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 12 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب خلاقیت ساخت یافته: تدوین استراتژی نوآوری: استراتژی کسب و کار/رهبری، مدیریت، مدیریت دانش



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Structured Creativity: Formulating an Innovation Strategy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب خلاقیت ساخت یافته: تدوین استراتژی نوآوری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب خلاقیت ساخت یافته: تدوین استراتژی نوآوری

نوآوری برای مزیت رقابتی و موفقیت بلندمدت بسیار مهم است. این کتاب بر اساس هر دو نظریه و عمل، یک کد عملی مشخص، ساختاریافته و متخصص را ایجاد می‌کند که شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا سیستم نوآوری خود را درک کنند و خلاقیت را در سطح استراتژیک تشویق کنند. فرآیند تدوین استراتژی نوآوری ارائه شده توسط Sauber و Tschirky گامی اساسی در جهت تبدیل یک سیستم نوآوری اغلب آشفته به یک ماشین نوآوری است که در آن خلاقیت، کارایی و اثربخشی الزامات متناقضی نیستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Innovation is crucial for competitive advantage and long-term success. Based on both theory and practice, this book develops a concrete, structured and practitioner-orientated code of practice that enables companies to understand their innovation system and encourage creativity at a strategic level. The process of innovation strategy formulation presented by Sauber and Tschirky is a major step toward turning an often chaotic innovation system into an innovation machine where creativity, efficiency and effectiveness are not contradictory requirements.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Introduction....Pages 1-11
State of the Art in Theory....Pages 12-56
State of the Art in Practice....Pages 57-60
The Dual Gap....Pages 61-65
Concept....Pages 66-129
Action Research....Pages 130-198
Conclusion and Working Hypothesis Rethought....Pages 199-202
Towards a New Set of Management Principles....Pages 203-211
Back Matter....Pages 212-227




نظرات کاربران