دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Tim Sauber. Hugo Tschirky (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349542802, 9780230513242
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2006
تعداد صفحات: 243
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 12 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب خلاقیت ساخت یافته: تدوین استراتژی نوآوری: استراتژی کسب و کار/رهبری، مدیریت، مدیریت دانش
در صورت تبدیل فایل کتاب Structured Creativity: Formulating an Innovation Strategy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب خلاقیت ساخت یافته: تدوین استراتژی نوآوری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
نوآوری برای مزیت رقابتی و موفقیت بلندمدت بسیار مهم است. این کتاب بر اساس هر دو نظریه و عمل، یک کد عملی مشخص، ساختاریافته و متخصص را ایجاد میکند که شرکتها را قادر میسازد تا سیستم نوآوری خود را درک کنند و خلاقیت را در سطح استراتژیک تشویق کنند. فرآیند تدوین استراتژی نوآوری ارائه شده توسط Sauber و Tschirky گامی اساسی در جهت تبدیل یک سیستم نوآوری اغلب آشفته به یک ماشین نوآوری است که در آن خلاقیت، کارایی و اثربخشی الزامات متناقضی نیستند.
Innovation is crucial for competitive advantage and long-term success. Based on both theory and practice, this book develops a concrete, structured and practitioner-orientated code of practice that enables companies to understand their innovation system and encourage creativity at a strategic level. The process of innovation strategy formulation presented by Sauber and Tschirky is a major step toward turning an often chaotic innovation system into an innovation machine where creativity, efficiency and effectiveness are not contradictory requirements.
Front Matter....Pages i-xiv
Introduction....Pages 1-11
State of the Art in Theory....Pages 12-56
State of the Art in Practice....Pages 57-60
The Dual Gap....Pages 61-65
Concept....Pages 66-129
Action Research....Pages 130-198
Conclusion and Working Hypothesis Rethought....Pages 199-202
Towards a New Set of Management Principles....Pages 203-211
Back Matter....Pages 212-227