ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Entrepreneurship in Theory and History

دانلود کتاب کارآفرینی در تئوری و تاریخ

Entrepreneurship in Theory and History

مشخصات کتاب

Entrepreneurship in Theory and History

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349519989, 5123010149 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 216 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 19 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کارآفرینی در تئوری و تاریخ: کسب و کار کوچک، کارآفرینی، مدیریت



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Entrepreneurship in Theory and History به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کارآفرینی در تئوری و تاریخ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کارآفرینی در تئوری و تاریخ

در مطالعه کارآفرینی، تعامل کمی بین نظریه اقتصادی و تاریخ وجود داشته است. برای اولین بار یک جلد واحد تجزیه و تحلیل متخصصان برجسته از هر دو رشته را ترکیب می کند. این کتاب راه‌هایی را که می‌توان تئوری و شواهد تاریخی را به هم مرتبط کرد، چگونگی کمک نظریه اقتصادی به بهبود تفسیر تاریخی کارآفرینی و جنبه‌های موضوعی مهم تاریخ کارآفرینی را بررسی می‌کند. تحلیل‌های مفهومی با کار مبتنی بر آرشیو تاریخی ترکیب می‌شوند و وضعیت فعلی هنر و جهت‌های جدید در پژوهش را منعکس می‌کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In the study of entrepreneurship there has been little interaction between economic theory and history. For the first time a single volume combines analyses of leading specialists from both disciplines. It examines the ways theory and historical evidence can be linked, how economic theory can contribute to improving the historical interpretation of entrepreneurship, and significant thematic aspects of the history of entrepreneurship. Conceptual analyses are fused with historical archive-based work, reflecting the current state of the art and new directions in research.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiii
Front Matter....Pages 1-1
Entrepreneurship in Theory and History: State of the Art and New Perspectives....Pages 3-21
Front Matter....Pages 23-23
Entrepreneurship and Historical Explanation....Pages 25-60
Scale, Scope and Entrepreneurship....Pages 61-76
Measuring Historical Entrepreneurship....Pages 77-108
Front Matter....Pages 109-109
Innovation....Pages 111-126
Venture Capital and Enterprise....Pages 127-148
Company Founders....Pages 149-161
Diaspora Entrepreneurship between History and Theory....Pages 163-189
Back Matter....Pages 191-211




نظرات کاربران