ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Sales Force Design for Strategic Advantage

دانلود کتاب طراحی نیروی فروش برای مزیت استراتژیک

Sales Force Design for Strategic Advantage

مشخصات کتاب

Sales Force Design for Strategic Advantage

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1403903050, 9780230514928 
ناشر:  
سال نشر: 2004 
تعداد صفحات: 401 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 60,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Sales Force Design for Strategic Advantage به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طراحی نیروی فروش برای مزیت استراتژیک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طراحی نیروی فروش برای مزیت استراتژیک

این کتاب بر نقش نیروی فروش در دنیای در حال تغییر امروز و چگونگی طراحی یک نیروی فروش برای مزیت استراتژیک تمرکز دارد. این شامل بخش‌هایی درباره نحوه ارزیابی طراحی فعلی نیروی فروش و نحوه اجرای تغییرات است و تقسیم‌بندی مشتری، استراتژی بازار، ساختار و اندازه، هم‌ترازی، معیارها و مدیریت تغییرات را پوشش می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book focuses upon the role of the sales force in today's changing world and how to design a sales force for strategic advantage. It includes sections on how to assess the current sales force design and how to implement change and covers customer segmentation, market strategy, structuring and sizing, alignment, metrics and managing change.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xix
Designing and Redesigning the Sales Force in Today’s Changing World....Pages 1-33
A Process for Designing the Sales Force for Strategic Advantage....Pages 35-51
Sales Strategy....Pages 53-97
Go-To-Market Strategy....Pages 99-123
Designing the Sales Force Structure....Pages 125-181
Sales Roles....Pages 183-214
Sizing the Selling Organization....Pages 215-268
Sales Territory Alignment....Pages 269-309
Sustaining the Successful Selling Organization....Pages 311-341
Managing Change....Pages 343-373
Back Matter....Pages 375-380




نظرات کاربران