ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Internationalization: Firm Strategies and Management

دانلود کتاب بین المللی سازی: استراتژی ها و مدیریت شرکت

Internationalization: Firm Strategies and Management

مشخصات کتاب

Internationalization: Firm Strategies and Management

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری: The Academy of International Business 
ISBN (شابک) : 9781349510221, 9780230514638 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 330 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بین المللی سازی: استراتژی ها و مدیریت شرکت: استراتژی کسب و کار/رهبری، تجارت بین‌الملل، اقتصاد بین‌الملل



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 21


در صورت تبدیل فایل کتاب Internationalization: Firm Strategies and Management به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بین المللی سازی: استراتژی ها و مدیریت شرکت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xix
Introduction: Internationalization, Firm Strategies and Management....Pages 1-6
Front Matter....Pages 7-7
The Relative Economic Performance of Foreign Subsidiaries in UK Manufacturing....Pages 9-21
The Location of Japanese Direct Investment in the United States....Pages 22-36
The Regional Distribution of Inbound FDI in the United Kingdom: Evidence from the West Midlands and Scotland....Pages 37-59
Employee Relations in German Multinationals in an Anglo-Saxon Setting and the New German Model of Labour Relations....Pages 60-80
Front Matter....Pages 81-81
From Global Concentration to Competitive Strategy....Pages 83-99
Globalizing Internationals: Standardization of Product and Marketing Strategies in the ICT Field....Pages 100-119
How Firm-Specific Characteristics Shape Prospective Knowledge-Intensive Alliances in a Large Emerging Economy....Pages 120-137
Management of Internationalization Ventures: Should International Partners be ‘Agents’ or ‘Stewards’?....Pages 138-149
The De-Internationalization Process: A Case Study of Marks and Spencer....Pages 150-162
Small and Medium-Sized Northern Irish Design Exporters: Their International Sales-Channel Strategies....Pages 163-184
Front Matter....Pages 185-185
The Role of Resources/Capabilities in the Internationalization and Performance of High-Technology Small Firms: Mode Choice and Performance....Pages 187-207
De-Internationalization and the Small Firm....Pages 208-222
Satisfaction with Paying for Government Export Assistance....Pages 223-240
Front Matter....Pages 241-241
A Network Analysis of the Internet’s Impact on Internationalization: The Case of Hong Kong SMEs....Pages 243-261
Internet Usage and Marketing Relationships in the Real-Estate Sector: Some Preliminary Insights from Canada and the UK....Pages 262-273
Political Risk and Litigation in International E-Commerce....Pages 274-290
Back Matter....Pages 291-309




نظرات کاربران