ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Building Great Customer Experiences

دانلود کتاب ایجاد تجربیات عالی برای مشتریان

Building Great Customer Experiences

مشخصات کتاب

Building Great Customer Experiences

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781403939494, 9780230554719 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 241 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ایجاد تجربیات عالی برای مشتریان: استراتژی کسب و کار / رهبری، مدیریت، بازاریابی، مدیریت منابع انسانی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Building Great Customer Experiences به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ایجاد تجربیات عالی برای مشتریان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ایجاد تجربیات عالی برای مشتریان



این کتاب درباره ایجاد و ارائه تجربیات عالی به مشتری است. بسیاری از شرکت‌ها از این امر غفلت می‌کنند، اما اجرای فیزیکی و تأثیر عاطفی تجربیات مشتری، شرکت‌ها و برندها ممکن است در نهایت رضایت مشتری و وفاداری و موفقیت تجاری را تعیین کند. با استفاده از مثال‌ها و موارد قانع‌کننده، نویسندگان نشان می‌دهند که این برای همه شرکت‌ها و سازمان‌ها کلیدی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book is about building and delivering great customer experiences. Many companies neglect this, but the physical execution and emotional impact of customer experiences, companies and brands may ultimately determine customer satisfaction and loyalty and commercial success. With the use of compelling examples and cases the authors show that this is key for all companies and organisations.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvi
The customer experience tsunami....Pages 1-14
The physical customer experience....Pages 15-40
The emotional customer experience....Pages 41-62
The effect of organization, multi-channels and moments of contact on the customer experience....Pages 63-85
The implications of processes and systems on the customer experience....Pages 86-100
People: a key differentiator....Pages 101-116
The massive impact of leadership and culture on the customer experience....Pages 117-137
The customer experience is the embodiment of the brand....Pages 138-148
Managing your customer experience: the Customer Experience Pyramid™....Pages 149-165
Measuring your customer experience....Pages 166-177
Targeting: driving behaviours that impact your customer experience....Pages 178-192
Creating your customer experience strategy....Pages 193-209
The future of customer experience....Pages 210-214
Back Matter....Pages 215-224




نظرات کاربران