ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Business Cooperation: From Theory to Practice

دانلود کتاب همکاری تجاری: از تئوری تا عمل

Business Cooperation: From Theory to Practice

مشخصات کتاب

Business Cooperation: From Theory to Practice

دسته بندی: کسب و کار
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0333986695, 9780230554696 
ناشر:  
سال نشر: 2002 
تعداد صفحات: 208 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Business Cooperation: From Theory to Practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب همکاری تجاری: از تئوری تا عمل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب همکاری تجاری: از تئوری تا عمل

این کتاب پدیده همکاری تجاری را از رویکردهای نظری مختلف برجسته می‌کند و مهم‌ترین جنبه‌های طراحی سازمانی همکاری را بررسی می‌کند. بخش اول به بررسی رویکرد اقتصادی، دیدگاه‌های سازمانی، دیدگاه‌های استراتژیک و رویکرد نظریه بازی می‌پردازد. بخش دوم تعدادی از سؤالات مربوط به تجزیه و تحلیل طراحی و همکاری سازمان و موارد اصلی را که همکاری در آنها بیشترین ارتباط را دارد بررسی می کند: فناوری و همکاری بین المللی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book highlights the phenomenon of business cooperation from different theoretical approaches, and studies the most important aspects of the organizational design of cooperation. Part one studies the economic approach, organizational points of view, strategic points of view and the game theory approach. Part two studies a number of questions related to the analysis of the organization design and cooperation, and the principal cases in which cooperation has the greatest relevance: technology and international cooperation.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Introduction....Pages 1-8
An Economic View of Cooperation....Pages 9-25
The Decision to Cooperate: A Strategic Decision....Pages 26-39
Organizational Forms of Company Cooperation....Pages 40-56
Cooperation in Game Theory....Pages 57-73
Deciding on, Negotiating and Structuring Cooperation....Pages 74-99
International Company Cooperation....Pages 100-131
Technological Cooperation between Companies....Pages 132-152
Back Matter....Pages 167-178




نظرات کاربران