ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Brand Storming: Managing Brands in the Era of Complexity

دانلود کتاب طوفان برند: مدیریت برندها در عصر پیچیدگی

Brand Storming: Managing Brands in the Era of Complexity

مشخصات کتاب

Brand Storming: Managing Brands in the Era of Complexity

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349308002, 1371391521 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 229 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب طوفان برند: مدیریت برندها در عصر پیچیدگی: بازاریابی، مدیریت، استراتژی کسب و کار/رهبری، تجارت بین المللی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Brand Storming: Managing Brands in the Era of Complexity به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طوفان برند: مدیریت برندها در عصر پیچیدگی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طوفان برند: مدیریت برندها در عصر پیچیدگی

ما شاهد انقلابی در نحوه ارتباط مصرف کنندگان با یک محصول بوده ایم. تمایل فزاینده ای به رد مارک هایی که خطوط بیش از حد گسترده ارائه می دهند به نفع آنهایی که قادر به ارائه یک سبک زندگی هستند. برند استورمینگ (Brand Storming) به دنبال ارائه راهنمایی برای افراد تجاری است تا انتظارات مصرف کننده را برآورده کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

We have witnessed a revolution in the way consumers relate to a product; increasingly tending to reject brands which offer over-extensive lines in favour of those which are able to offer a lifestyle. Brand Storming sets out to provide a guide for business people to meet consumer expectations.



فهرست مطالب

Contents......Page 8
Preface......Page 10
I: The Brand in Relation to Society, Belief, Culture and Change......Page 12
1 The Brand as a Social Phenomenon and Cultural Icon......Page 14
2 Brand Religion......Page 26
3 Between Past and Present: Nostalgia Branding......Page 35
II: The Brand as a Living Organism: DNA, Human Features and Sensory Perception......Page 40
4 The Human Nature of Brands......Page 42
5 The Brand\'s Genetic Clock......Page 51
6 Genetic Familiarity: The Brand in Search of its Roots......Page 59
7 Brand Name: \"The Importance of Being Earnest\"......Page 67
8 Brand Sex: A Confused Identity Heading Toward Androgyny......Page 76
9 The Brand Between Emotions and Experiences......Page 85
10 Brand Senses: The Challenge of Polysensualism......Page 94
III: The Fundamentals of Branding: Some Rules for Keeping on the Right Track......Page 108
11 Building a Frame of Reference Between Advantages and Parity......Page 110
12 Performance Anxiety and the Illusion of Quality......Page 126
13 Brand and Category: A Complex Relationship......Page 133
14 Brand Perception and the Power of the Subconscious......Page 141
IV: The Brand as a Citizen of the World......Page 148
15 Developing a Brand in Different Cultural Contexts......Page 150
16 Giving a Brand a Passport......Page 163
17 The New Frontiers of Brands in a Changing World: The Case of India......Page 169
V: Lessons in Branding: How to Learn from the Best......Page 174
18 From the Rediscovery of its Roots to \"Sense & Simplicity\": The Case of Philips......Page 176
19 Evoking Symbolic Values Around a Product and Becoming a Global Icon: The Case of Starbucks......Page 185
20 Building a Creed by Promoting a Lifestyle: The Case of Whole Foods......Page 192
21 Promoting a Brand Through National Identity and a Culture of Consumption: The Case of S. Pellegrino......Page 202
Notes......Page 209
Bibliography......Page 221
A......Page 226
C......Page 227
F......Page 228
I......Page 229
L......Page 230
O......Page 231
R......Page 232
T......Page 233
Z......Page 234




نظرات کاربران