ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Perception and Organization: Art, Music, Media

دانلود کتاب ادراک و سازماندهی: هنر، موسیقی، رسانه

Perception and Organization: Art, Music, Media

مشخصات کتاب

Perception and Organization: Art, Music, Media

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349354344, 9780230584167 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 281 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 29 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ادراک و سازماندهی: هنر، موسیقی، رسانه: مدیریت، سازمان، اقتصاد رفتاری/تجربی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 23


در صورت تبدیل فایل کتاب Perception and Organization: Art, Music, Media به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ادراک و سازماندهی: هنر، موسیقی، رسانه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ادراک و سازماندهی: هنر، موسیقی، رسانه

این کتاب با تکیه بر مجموعه‌ای از ادبیات ناهمگون از جمله هنر، موسیقی و نظریه رسانه، و همچنین مطالعات فلسفی و تاریخی در مورد ادراک، نشان می‌دهد که کار روزمره در سازمان‌ها به شدت توسط ادراک انسان شکل می‌گیرد و در آن گنجانده شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Drawing on a heterogeneous body of literature including art, music and media theory, as well as philosophical and historical studies of perception, this book demonstrates that everyday work in organizations is strongly shaped by and embedded in human perception.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xix
The Concept of Perception....Pages 1-43
Art: Visual Perception and the Aesthetic....Pages 44-99
Music: Auditory Perception and Organized Sound....Pages 100-154
Media: The Remediation of Image and Sound....Pages 155-213
Perception and Organizing: Beyond the Text....Pages 214-223
Back Matter....Pages 224-261




نظرات کاربران