ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Media and Public Spheres

دانلود کتاب رسانه ها و حوزه های عمومی

Media and Public Spheres

مشخصات کتاب

Media and Public Spheres

ویرایش: First Edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 023000721X, 9780230206359 
ناشر:  
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 263 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 947 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Media and Public Spheres به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رسانه ها و حوزه های عمومی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رسانه ها و حوزه های عمومی

این مجموعه با استفاده از نمونه هایی از ایالات متحده، اروپا و آسیا، مطالعات تجربی در مورد موسیقی چاپی، ضبط شده، فیلم، رادیو، تلویزیون و اینترنت را ارائه می دهد تا هم نحوه ساختار رسانه ها در حوزه عمومی و هم نحوه استفاده مردم از رسانه ها برای مشارکت در حوزه عمومی را نشان دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Using examples from the US, Europe and Asia,this collection presentsempirical studies of print, recorded music, movies, radio, television and the Internetto reveal both how media structure public spheresand how people use media to participate in the public sphere.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xii
Introduction: How Are Media Public Spheres?....Pages 1-14
Can the Mass Media Deliberate?: Insights from Print Media and Political Talk Shows....Pages 15-27
Connection or Disconnection?: Tracking the Mediated Public Sphere in Everyday Life....Pages 28-42
The Local Public Sphere as a Networked Space....Pages 43-57
Public Sphere and Publicness: Sport Audiences and Political Discourse....Pages 58-70
A Necessary Profession for the Modern Age?: Nineteenth Century News, Journalism and the Public Sphere....Pages 71-82
‘They Just Make Sense’: Tabloid Newspapers as an Alternative Public Sphere....Pages 83-95
Rethinking Public Service Broadcasting: The Historical Limits to Publicness....Pages 96-108
Digital Radio and the Diminution of the Public Sphere....Pages 109-121
On Becoming the Media: Low Power FM and the Alternative Public Sphere....Pages 122-135
Representing the Public of the Cinema’s Public Sphere....Pages 136-148
The Psychedelic Public and Its Problems: Rock Music Festivals and Civil Society in the Sixties Counterculture....Pages 149-161
Popular Culture and the Public Sphere: Currents of Feeling and Social Control in Talk Shows and Reality TV....Pages 162-174
The Revolution Will Be Televised: Free Speech TV, Democratic Communication and the Public Sphere....Pages 175-184
Lost in Space: Television’s Missing Publics....Pages 185-197
From Public Sphere to Civic Culture: Young Citizens’ Internet Use....Pages 198-209
Blurring Boundaries in a ‘Cyber-Greater China’: Are Internet Bulletin Boards Constructing the Public Sphere in China?....Pages 210-222
Back Matter....Pages 223-250




نظرات کاربران