ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Inspiring STEM Minds: Biographies and Activities for Elementary Classrooms

دانلود کتاب ذهن های STEM الهام بخش: بیوگرافی ها و فعالیت ها برای کلاس های ابتدایی

مشخصات کتاب

Inspiring STEM Minds: Biographies and Activities for Elementary Classrooms

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9789463003520, 1031031081 
ناشر: SensePublishers 
سال نشر: 2016 
تعداد صفحات: 134 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Inspiring STEM Minds: Biographies and Activities for Elementary Classrooms به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ذهن های STEM الهام بخش: بیوگرافی ها و فعالیت ها برای کلاس های ابتدایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ذهن های STEM الهام بخش: بیوگرافی ها و فعالیت ها برای کلاس های ابتدایی

هدف این کتاب این است که به عنوان یک متن مرجع مکمل برای کلاس های درس ابتدایی قرن 21 خدمت کند. هدف اصلی کمک به معلمان است که دانش آموزان خود را در موضوعات STEM (علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) الهام بخشند و درگیر کنند. فشار برای گنجاندن آموزش STEM در مدرسه ابتدایی به طور فزاینده ای مهم شده است، با این حال بیشتر مربیان و ناشران فعالیت های مبتنی بر مشکل را بدون در نظر گرفتن یکی از مهم ترین نکات ورودی آموزشی به برنامه ریزی درسی - قلاب یا افتتاحیه - ارائه کرده اند. und-attachment: اولیه; پس زمینه اندازه: اولیه; background-origin: original; پس زمینه-کلیپ: اولیه; پس زمینه موقعیت: اولیه; Background-repeat: initial;">Inspiring STEM Minds با هدف ارائه متنی موثر و آسان به معلمان می‌خواهد که از آن برای بحث در مورد ریاضیدانان، مهندسان، مخترعان و دانشمندان خاص استفاده کنند (اگرچه افرادی که برای هر بخش از کتاب انتخاب شده‌اند به هیچ وجه یک گروه جامع یا انتخابی که ممکن است هر رشته را مشخص کند). این متن مرجع در چهار بخش کلیدی سازماندهی شده است که چهار رشته را تشکیل می دهند که آموزش STEM را تشکیل می دهند. هر بخش به طور خلاصه پیشینه تاریخی را ارائه می دهد و همچنین یک مشکل یا فعالیت کوتاه را ارائه می دهد. طراحی شده برای استفاده از مواد روزمره به طوری که معلمان بتوانند فعالیت را در کلاس های درس خود اجرا کنند. فعالیت های کلاس به طور مستقیم با هر بیوگرافی مرتبط است و به اعتقاد ما، پتانسیل زیادی برای مشارکت دانش آموزان در کلاس دارد. هر فعالیت همچنین با استانداردهای ملی مرتبط است. و همچنین فعالیت ها را با پیشنهادهایی برای ارتباطات بین رشته ای تکمیل می کنیم.امیدواریم این کتاب منبع ارزشمندی برای معلمان کلاس باشد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران