ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Teaching Holocaust Literature and Film (Teaching the New English)

دانلود کتاب تدریس ادبیات و فیلم هولوکاست (آموزش انگلیسی جدید)

Teaching Holocaust Literature and Film (Teaching the New English)

مشخصات کتاب

Teaching Holocaust Literature and Film (Teaching the New English)

دسته بندی: ادبی
ویرایش: First Edition 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0230019366, 9780230591806 
ناشر:  
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 183 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 509 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Teaching Holocaust Literature and Film (Teaching the New English) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تدریس ادبیات و فیلم هولوکاست (آموزش انگلیسی جدید) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تدریس ادبیات و فیلم هولوکاست (آموزش انگلیسی جدید)

این کتاب با گردآوری کار معلمان و محققان برجسته در این زمینه، حوزه‌ای از برنامه درسی که به سرعت در حال رشد است را بررسی می‌کند: ادبیات و فیلم هولوکاست. این کتاب به جنبه‌های کاربردی اتاق سمینار و نهادی و همچنین بررسی طیفی از مسائل و مشکلات مفهومی و نظری می‌پردازد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Gathering together work by leading teachers and researchers in the field, this book explores a rapidly growing area of the curriculum: Holocaust literature and film. It addresses demanding seminar-room and institutional practicalities, as well as exploring a range of conceptual and theoretical issues and problems.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xi
Introduction....Pages 1-14
Issues Arising from Teaching Holocaust Film and Literature....Pages 15-27
Holocaust Theory?....Pages 28-36
The Role of Theories of Memory in Teaching Representations of the Holocaust....Pages 37-47
Teaching Holocaust Literature: Issues of Representation....Pages 48-62
Mass Culture/Mass Media/Mass Death: Teaching Film, Television, and the Holocaust....Pages 63-77
“Representing the Holocaust”: an Interdisciplinary Module....Pages 78-90
Teaching the Holocaust in French Studies: Questions of Mediation and Experience....Pages 91-101
History, Memory, Fiction in French Cinema....Pages 102-113
Teaching Primo Levi....Pages 114-125
Teaching Holocaust Literature and Film to History Students: Teaching The Pawnbroker (1961/1965)....Pages 126-138
Sophie’s Choice: On the Pedagogical Value of the “Problem Text”....Pages 139-155
Back Matter....Pages 156-170




نظرات کاربران