دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
دسته بندی: ادبی ویرایش: First Edition نویسندگان: Robert Eaglestone. Barry Langford سری: ISBN (شابک) : 0230019366, 9780230591806 ناشر: سال نشر: 2008 تعداد صفحات: 183 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 509 کیلوبایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Teaching Holocaust Literature and Film (Teaching the New English) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تدریس ادبیات و فیلم هولوکاست (آموزش انگلیسی جدید) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب با گردآوری کار معلمان و محققان برجسته در این زمینه، حوزهای از برنامه درسی که به سرعت در حال رشد است را بررسی میکند: ادبیات و فیلم هولوکاست. این کتاب به جنبههای کاربردی اتاق سمینار و نهادی و همچنین بررسی طیفی از مسائل و مشکلات مفهومی و نظری میپردازد.
Gathering together work by leading teachers and researchers in the field, this book explores a rapidly growing area of the curriculum: Holocaust literature and film. It addresses demanding seminar-room and institutional practicalities, as well as exploring a range of conceptual and theoretical issues and problems.
Front Matter....Pages i-xi
Introduction....Pages 1-14
Issues Arising from Teaching Holocaust Film and Literature....Pages 15-27
Holocaust Theory?....Pages 28-36
The Role of Theories of Memory in Teaching Representations of the Holocaust....Pages 37-47
Teaching Holocaust Literature: Issues of Representation....Pages 48-62
Mass Culture/Mass Media/Mass Death: Teaching Film, Television, and the Holocaust....Pages 63-77
“Representing the Holocaust”: an Interdisciplinary Module....Pages 78-90
Teaching the Holocaust in French Studies: Questions of Mediation and Experience....Pages 91-101
History, Memory, Fiction in French Cinema....Pages 102-113
Teaching Primo Levi....Pages 114-125
Teaching Holocaust Literature and Film to History Students: Teaching The Pawnbroker (1961/1965)....Pages 126-138
Sophie’s Choice: On the Pedagogical Value of the “Problem Text”....Pages 139-155
Back Matter....Pages 156-170