ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Globalization of Chinese Business Firms

دانلود کتاب جهانی شدن شرکت های تجاری چینی

Globalization of Chinese Business Firms

مشخصات کتاب

Globalization of Chinese Business Firms

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349403493, 5619993388 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 336 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب جهانی شدن شرکت های تجاری چینی: بازاریابی، تجارت بین الملل، جامعه شناسی، عمومی، سازمان، مدیریت



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Globalization of Chinese Business Firms به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جهانی شدن شرکت های تجاری چینی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Globalizing Chinese Business Firms: Where are They Coming From, Where are They Heading?....Pages 1-28
Front Matter....Pages 29-29
What is Chinese about Chinese Family Business? And How Much is Family and How Much is Business?....Pages 31-54
Reciprocity and Control: The Organization of Chinese Family-Owned Conglomerates....Pages 55-74
The Dynamics of the Globalization of Chinese Business Firms....Pages 75-104
Globalization, Institutionalization and the Social Foundation of Chinese Business Networks....Pages 105-125
Internationalization of Ethnic Chinese-Owned Enterprises: A Network Approach....Pages 126-149
Front Matter....Pages 151-151
Transplanting Enterprises in Hong Kong....Pages 153-166
Bridging the Continents: The Roles of Los Angeles Chinese Producer Services in the Globalization of Chinese Business....Pages 167-194
Chinese Business Networks and the Globalization of Property Markets in the Pacific Rim....Pages 195-219
The Internationalization of Singaporean Firms into China: Entry Modes and Investment Strategies....Pages 220-243
Failures and Strategies of Hong Kong Firms in China: An Ethnographic Perspective....Pages 244-271
Front Matter....Pages 273-273
Epilogue....Pages 275-278
Back Matter....Pages 279-326




نظرات کاربران