ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب New Media and the New Middle East (The Palgrave Macmillan Series in Internatioal Political Communication)

دانلود کتاب رسانه های جدید و خاورمیانه جدید (سریال Palgrave Macmillan در ارتباطات سیاسی بین المللی)

New Media and the New Middle East (The Palgrave Macmillan Series in Internatioal Political Communication)

مشخصات کتاب

New Media and the New Middle East (The Palgrave Macmillan Series in Internatioal Political Communication)

دسته بندی: ارتباطات
ویرایش: 1st 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1403979731, 9780230605602 
ناشر:  
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 282 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 810 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب New Media and the New Middle East (The Palgrave Macmillan Series in Internatioal Political Communication) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رسانه های جدید و خاورمیانه جدید (سریال Palgrave Macmillan در ارتباطات سیاسی بین المللی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رسانه های جدید و خاورمیانه جدید (سریال Palgrave Macmillan در ارتباطات سیاسی بین المللی)

در یکی از بی ثبات ترین و پویاترین مناطق جهان از نظر سیاسی، فناوری های جدید رسانه ای عمیقاً بر روند رویدادها تأثیر می گذارد. تلویزیون ماهواره ای و اینترنت بر نحوه عملکرد مردم و دولت های خاورمیانه به صورت فردی و در یک زمینه جهانی تأثیر می گذارد. در رسانه های جدید و خاورمیانه جدید، موضوعاتی از حقوق زنان گرفته تا تروریسم و ​​کشورها از اسرائیل تا عربستان سعودی از نظر نحوه تغییر شکل دادن زندگی و سیاست رسانه های جدید مورد بررسی قرار می گیرند. دانشمندان برجسته بین المللی پیامدهای جهانی و منطقه ای گسترش فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی که آنها منتشر می کنند را بررسی می کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In one of the most politically volatile and dynamic regions of the world, new media technologies are profoundly influencing the course of events.  Satellite television and the Internet are affecting how the people and states of the Middle East function individually and in a global context.  In New Media and the New Middle East, topics ranging from women's rights to terrorism and countries from Israel to Saudi Arabia are examined in terms of how new media are reshaping lives and politics.  Leading international scholars examine the global and regional ramifications of the proliferation of communication technologies and the information that they disseminate.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xviii
New Media and Prospects for Democratization....Pages 1-17
The Arab Search for a Global Identity: Breaking out of the Mainstream Media Cocoon....Pages 19-37
The Role of New Arab Satellite Channels in Fostering Intercultural Dialogue: Can Al Jazeera English Bridge the Gap?....Pages 39-51
The Public Diplomacy of Al Jazeera....Pages 53-80
The Caged Bird Sings: How Reliance on Al Jazeera Affects Views Regarding Press Freedom in the Arab World....Pages 81-100
Arab Arguments: Talk Shows and the New Arab Public Sphere....Pages 101-118
U.S. Public Diplomacy and the News Credibility of Radio Sawa and Television Al Hurra in the Arab World....Pages 119-137
Women, Blogs, and Political Power in Kuwait....Pages 139-155
Israel and the New Media....Pages 157-169
The Palestinian-Israeli Web War....Pages 171-189
New Palestinian Media and Democratization from Below....Pages 191-212
New Media, New Audience, New Topics, and New Forms of Censorship in the Middle East....Pages 213-234
Terrorism and the Making of the “New Middle East”: New Media Strategies of Hezbollah and al Qaeda....Pages 235-258
Back Matter....Pages 259-263




نظرات کاربران