ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Strategic Development of Multinationals: Subsidiaries and Innovation

دانلود کتاب توسعه استراتژیک شرکت های چند ملیتی: شرکت های تابعه و نوآوری

The Strategic Development of Multinationals: Subsidiaries and Innovation

مشخصات کتاب

The Strategic Development of Multinationals: Subsidiaries and Innovation

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780230250482, 9780230250482 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 264 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب توسعه استراتژیک شرکت های چند ملیتی: شرکت های تابعه و نوآوری: مدیریت، سازمان، استراتژی کسب و کار/رهبری، اقتصاد، عمومی، تجارت بین الملل



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب The Strategic Development of Multinationals: Subsidiaries and Innovation به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب توسعه استراتژیک شرکت های چند ملیتی: شرکت های تابعه و نوآوری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب توسعه استراتژیک شرکت های چند ملیتی: شرکت های تابعه و نوآوری



جهانی‌سازی برای قرن بیست و یکم واژه‌ای است، اما این جلد استدلال می‌کند که درک اقتصاد جهانی کنونی بدون درک چند ملیتی ممکن نیست.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Globalization is a 'buzz-word' for the twenty-first century, but this volume argues that it is not possible to understand the current global economy without understanding the multinational.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Subsidiaries, Innovation and the Strategic Development of Multinationals....Pages 1-20
Creative Transition and the Role of MNE Subsidiaries in Host-Country Industrialization....Pages 21-42
Strategic Internalization and the Growth of the Multinational Firm....Pages 43-56
Technology Sourcing in Multinational Enterprises and the Roles of Subsidiaries: An Empirical Investigation....Pages 57-77
Strategic Heterogeneity in MNEs and the Integrating European Economy....Pages 78-97
To ‘Almost See the World’: Hierarchy and Strategy in Hymer’s View of the Multinational....Pages 98-114
Individualism and Interdependence in the Technological Development of MNEs: The Strategic Positioning of R&D in Overseas Subsidiaries....Pages 115-137
Multinationals and National Systems of Innovation: Strategy and Policy Issues....Pages 138-162
Externalization and Individualism: MNE Laboratories’ R&D Collaborations....Pages 163-185
Funding Sources and the Strategic Roles of Decentralized R&D in Multinationals....Pages 186-203
Globalization of Technology and the Movement of Scientific Personnel in Multinational Enterprises in Europe....Pages 204-215
Multinationals and Economic Development in the Era of Globalization....Pages 216-229
Back Matter....Pages 230-250




نظرات کاربران