دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Charles Wankel (eds.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349540013, 9780230612068
ناشر: Palgrave Macmillan US
سال نشر: 2008
تعداد صفحات: [252]
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 Mb
در صورت تبدیل فایل کتاب Alleviating Poverty through Business Strategy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب رفع فقر از طریق استراتژی تجارت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
درک روزافزونی وجود دارد که توسعه تجارت موثرترین سلاح در مبارزه با فقر جهانی است. اینکه چگونه می توان از مدل سودآوری برای تأمین سهم فقرا در رفاه جهان استفاده کرد، از طریق موارد واقعی مورد بحث قرار می گیرد و در تئوری های نوآورانه تجارت، علوم اجتماعی و فلسفه قرار می گیرد.
There is a growing realization that business development is the most effective weapon in fighting world poverty. How the for-profit model can be harnessed to provide the poor with a share in the world's prosperity is discussed through actual cases, and nested in innovative theories of business, social sciences, and philosophy.
Front Matter....Pages i-ix
Introduction: A Variety of Approaches to Alleviating Poverty through Business Strategy....Pages 1-4
The End of Foreign Aid as We Know It: The Profitable Alleviation of Poverty in a Globalized Economy....Pages 5-32
Innovative Business Approaches and Poverty: Toward a First Evaluation....Pages 33-59
Information and Communication Technology for Poverty Alleviation through Education and Healthcare—The India Experience....Pages 61-72
A Collaborative-Systemic Strategy Addressing the Dynamics of Poverty in Guatemala: Converting Seeming Impossibilities into Strategic Probabilities....Pages 73-98
In Search of Sustainable Social Mission Ventures to Alleviate Poverty....Pages 99-121
Scrutinizing the Link between Poverty and Business Strategy: What Can We Learn from the Case of Shuttle Traders in Laleli, Istanbul?....Pages 123-148
Alleviating Poverty Using Microfranchising Models: Case Studies and a Critique....Pages 149-170
Using Business to Create a More Vibrant Craft Sector....Pages 171-190
Doing Well by Doing Good—Strategizing for the Bottom of the Pyramid in India....Pages 191-207
Marketing in Subsistence Marketplaces....Pages 209-231
Back Matter....Pages 233-246