ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Emergence of Holocaust Education in American Schools

دانلود کتاب ظهور آموزش هولوکاست در مدارس آمریکا

The Emergence of Holocaust Education in American Schools

مشخصات کتاب

The Emergence of Holocaust Education in American Schools

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Secondary Education in a Changing World 
ISBN (شابک) : 9781349372003, 9780230611153 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 239 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ظهور آموزش هولوکاست در مدارس آمریکا: جامعه شناسی آموزش، زمین شناسی، تاریخ آموزش، سیاست و سیاست آموزشی، مطالعات برنامه درسی، تاریخ جنگ جهانی دوم و هولوکاست



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب The Emergence of Holocaust Education in American Schools به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ظهور آموزش هولوکاست در مدارس آمریکا نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ظهور آموزش هولوکاست در مدارس آمریکا

علاقه مربیان آمریکایی به هولوکاست در نیمه دوم قرن بیستم به طور تصاعدی افزایش یافته است. در سال 1960 به ندرت به هولوکاست در مدارس دولتی آمریکا پرداخته می شد. با این حال در دهه 1990 چندین ایالت آموزش این رویداد را اجباری کرده بودند. این مطالعه با تکیه بر منابع مختلف از جمله آثار منتشر نشده و مصاحبه ها، ظهور آموزش نسل کشی را در آمریکا نشان می دهد. نویسنده نشان می‌دهد که چگونه پیدایش این جنبش را می‌توان به تلاشی مردمی نسبت داد که توسط چندین معلم آغاز شده است، که این موضوع را راهی برای کمک به دانش‌آموزان خود برای عبور از ابهام اخلاقی و اخلاقی زمان معرفی کردند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Interest by American educators in the Holocaust has increased exponentially during the second half of the twentieth century. In 1960 the Holocaust was barely being addressed in American public schools. Yet by the 1990s several states had mandated the teaching of the event. Drawing upon a variety of sources including unpublished works and interviews, this study traces the rise of genocide education in America. The author demonstrates how the genesis of this movement can be attributed to a grassroots effort initiated by several teachers, who introduced the topic as a way to help their students navigate the moral and ethical ambiguity of the times.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-x
Introduction....Pages 1-8
Telling the War....Pages 9-28
Holocaust Education in New York City....Pages 29-42
Affective Revolution and Holocaust Education....Pages 43-66
Watching and Defining the Holocaust....Pages 67-92
Holocaustomania....Pages 93-112
Critiquing Holocaust Education....Pages 113-132
Out of the Discourse, Into the Classroom....Pages 133-157
Teaching the Holocaust and the Aims of Secondary Education....Pages 159-183
Epilogue....Pages 185-187
Back Matter....Pages 189-231




نظرات کاربران