ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Housework and Housewives in Modern American Advertising: Married to the Mop

دانلود کتاب مشاغل خانه و زنان خانه دار در تبلیغات مدرن آمریکایی: ازدواج با موپ

Housework and Housewives in Modern American Advertising: Married to the Mop

مشخصات کتاب

Housework and Housewives in Modern American Advertising: Married to the Mop

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780230337978, 9780230337978 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 276 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مشاغل خانه و زنان خانه دار در تبلیغات مدرن آمریکایی: ازدواج با موپ: تاریخ ایالات متحده، تاریخ مدرن، مطالعات رسانه ای، تاریخ فیلم، تاریخ فرهنگی، تاریخ اجتماعی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Housework and Housewives in Modern American Advertising: Married to the Mop به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مشاغل خانه و زنان خانه دار در تبلیغات مدرن آمریکایی: ازدواج با موپ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مشاغل خانه و زنان خانه دار در تبلیغات مدرن آمریکایی: ازدواج با موپ

تحلیلی از این که چگونه از اواخر قرن نوزدهم آژانس‌های تبلیغاتی و مشتریان محصولات خانه‌داری آن‌ها از تصویری ثابت و قابل‌توجهی از زنان خانه‌دار و کارهای خانه استفاده کرده‌اند، که نشان می‌دهد اگرچه فمینیسم موج دوم با موفقیت کلیشه خانه‌دار را زیر سؤال می‌برد، اما خانه‌داری یک امر زنانه آمریکایی باقی مانده است. ایده آل.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

An analysis of how since the end of te 19th-century advertising agencies and their housework product clients utilized a remarkably consistent depiction of housewives and housework, illustrating that that although Second Wave feminism successfully called into question the housewife stereotype, homemaking has remained an American feminine ideal.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xii
Introduction....Pages 1-17
The Laundry Room....Pages 19-68
The Bathroom....Pages 69-105
The Kitchen....Pages 107-173
The Living Room....Pages 175-213
Conclusion....Pages 215-225
Back Matter....Pages 227-273




نظرات کاربران