دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Ole Thyssen (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349319176, 9780230304017
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 365
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارتباطات زیبایی شناختی: مدیریت، سازمان، بازاریابی، ارتباطات شرکتی/روابط عمومی، تحقیقات بازار/هوش رقابتی، اقتصاد رفتاری/تجربی
در صورت تبدیل فایل کتاب Aesthetic Communication به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب ارتباطات زیبایی شناختی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب به استفاده سازمانی از وسایل زیبایی شناسی می پردازد. بر اساس این ایده که سازمانها سیستمهای ارتباطی هستند، نشان داده میشود که سازمانها آگاهانه یا غیرآگاهانه همواره از ابزارهای زیباییشناختی برای تقویت ارتباطات خود استفاده کردهاند.
This book deals with the organizational use of aesthetic means. Based on the idea that organizations are systems of communication, it is shown that consciously or not, organizations have always used aesthetic means to reinforce their communication.
Front Matter....Pages i-xiii
Organizational Aesthetics....Pages 1-62
The Organizational Image....Pages 63-101
Organizational Rhetoric....Pages 102-143
Organizational Narratives....Pages 144-177
Organizational Design....Pages 178-212
Organizational Advertising....Pages 213-249
Organizational Architecture....Pages 250-288
Conclusion....Pages 289-290
Back Matter....Pages 291-351