ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Aesthetic Communication

دانلود کتاب ارتباطات زیبایی شناختی

Aesthetic Communication

مشخصات کتاب

Aesthetic Communication

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349319176, 9780230304017 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 365 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارتباطات زیبایی شناختی: مدیریت، سازمان، بازاریابی، ارتباطات شرکتی/روابط عمومی، تحقیقات بازار/هوش رقابتی، اقتصاد رفتاری/تجربی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Aesthetic Communication به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارتباطات زیبایی شناختی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارتباطات زیبایی شناختی

این کتاب به استفاده سازمانی از وسایل زیبایی شناسی می پردازد. بر اساس این ایده که سازمان‌ها سیستم‌های ارتباطی هستند، نشان داده می‌شود که سازمان‌ها آگاهانه یا غیرآگاهانه همواره از ابزارهای زیبایی‌شناختی برای تقویت ارتباطات خود استفاده کرده‌اند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book deals with the organizational use of aesthetic means. Based on the idea that organizations are systems of communication, it is shown that consciously or not, organizations have always used aesthetic means to reinforce their communication.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiii
Organizational Aesthetics....Pages 1-62
The Organizational Image....Pages 63-101
Organizational Rhetoric....Pages 102-143
Organizational Narratives....Pages 144-177
Organizational Design....Pages 178-212
Organizational Advertising....Pages 213-249
Organizational Architecture....Pages 250-288
Conclusion....Pages 289-290
Back Matter....Pages 291-351




نظرات کاربران