دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Thomas S. Popkewitz (eds.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349433384, 9781137000705
ناشر: Palgrave Macmillan US
سال نشر: 2013
تعداد صفحات: 260
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازاندیشی در تاریخ آموزش و پرورش: دیدگاههای فراملی درباره پرسشها، روشها و دانش آن: مطالعات برنامه درسی، فلسفه تربیتی، تاریخ تعلیم و تربیت، تاریخ جهان، تاریخ جهانی و فراملی، فلسفه تعلیم و تربیت، علوم اجتماعی، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب Rethinking the History of Education: Transnational Perspectives on Its Questions, Methods, and Knowledge به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب بازاندیشی در تاریخ آموزش و پرورش: دیدگاههای فراملی درباره پرسشها، روشها و دانش آن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این جلد با تکیه بر طیف گسترده ای از سنت ها و روش ها در مطالعات تاریخی، از علوم انسانی و اجتماعی، پرسش ها، روش ها، اهداف و چارچوب هایی را که مورخان آموزش از کشورهای مختلف برای ایجاد مطالعه تاریخ از آنها استفاده می کنند، در نظر می گیرد. آموزش و پرورش
Drawing on a wide variety of traditions and methods in historical studies, from the humanities and social sciences both, this volume considers the questions, methods, goals, and frameworks historians of education from a wide variety of countries use to create the study of the history of education.
Front Matter....Pages i-xvi
Styles of Reason: Historicism, Historicizing, and the History of Education....Pages 1-26
Front Matter....Pages 27-27
The Visual Turn in the History of Education: Four Comments for a Historiographical Discussion....Pages 29-49
Chinese Mode of Historical Thinking and Its Transformation in Pedagogical Discourse....Pages 51-72
Front Matter....Pages 73-73
Truffle Pigs, Research Questions, and Histories of Education....Pages 75-92
Entanglement and Transnationalism in the History of American Education....Pages 93-107
Brazil and Turkey in the Early Twentieth Century: Intertwined and Parallel Stories of Educational History....Pages 109-131
Front Matter....Pages 133-133
Do Educational Models Impose Standardization? Reading Pestalozzi Historically....Pages 135-156
Genealogy as History: From Pupil to Artist as the Dynamics of Genius, Status, and Inventiveness in Art Education in Portugal....Pages 157-178
Artistic Education: A Laboratory to the Fashioning of Mexican Identity (ca. 1920–1940)....Pages 179-199
An Exploration of the Writing and Reading of a Life: The “Body Parts” of the Victorian School Architect E. R. Robson....Pages 201-220
Front Matter....Pages 221-221
There Are No Independent Variables in History....Pages 223-244
Back Matter....Pages 245-251