ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Imaging Religion in Film: The Politics of Nostalgia

دانلود کتاب تصویرسازی دین در فیلم: سیاست نوستالژی

Imaging Religion in Film: The Politics of Nostalgia

مشخصات کتاب

Imaging Religion in Film: The Politics of Nostalgia

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: New Approaches to Religion and Power 
ISBN (شابک) : 9781349342402, 9781137013248 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 204 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 44,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تصویرسازی دین در فیلم: سیاست نوستالژی: است



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 21


در صورت تبدیل فایل کتاب Imaging Religion in Film: The Politics of Nostalgia به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تصویرسازی دین در فیلم: سیاست نوستالژی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تصویرسازی دین در فیلم: سیاست نوستالژی

این کتاب روش جدیدی را برای بررسی ابعاد اخلاقی-سیاسی دین و فیلم ارائه می‌کند که قدرت اجتماعی فیلم را هم برای شکل دادن به ذهنیت و هم برای تصویر کردن تضادهای اجتماعی معاصر پیش‌زمینه می‌کند و سه فیلم خاص را تحلیل می‌کند: درسو اوزالای کوروساوا. طعم گیلاس کیارستمی ; و مردی که آنجا نبود از کوئنز.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book offers a new methodology for examining the ethico-political dimensions of religion and film which foregrounds film's social power both to shape subjectivity and to image contemporary social contradictions and analyses three specific films: Kurosawa's Dersu Uzala ; Kiarostami's Taste of Cherry ; and the Coens' The Man Who Wasn't There .



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvii
Introduction: Interpreting Religion and Film....Pages 1-32
Front Matter....Pages 33-33
Akira Kurosawa: “What Is a Thing?”; Posing the Religious in Dersu Uzala (1975)....Pages 35-62
Abbas Kiarostami: The Face of Modernity; Alienation and Transcendence in Taste of Cherry (1997)....Pages 63-95
Joel and Ethan Coen: Searching for a Way Out; Alienation and Intimacy in The Man Who Wasn’t There (2001)....Pages 97-129
Front Matter....Pages 131-131
Religious Realism....Pages 133-141
Concluding Thoughts....Pages 143-150
Back Matter....Pages 151-193




نظرات کاربران