ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Language of Social Media: Identity and Community on the Internet

دانلود کتاب زبان رسانه های اجتماعی: هویت و جامعه در اینترنت

The Language of Social Media: Identity and Community on the Internet

مشخصات کتاب

The Language of Social Media: Identity and Community on the Internet

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349440139, 9781137029317 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 271 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب زبان رسانه های اجتماعی: هویت و جامعه در اینترنت: زبان شناسی کاربردی، زبان شناسی اجتماعی، رسانه و ارتباطات، مطالعات فرهنگی و رسانه ای، عمومی، مطالعات رسانه، مطالعات ارتباطات



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب The Language of Social Media: Identity and Community on the Internet به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زبان رسانه های اجتماعی: هویت و جامعه در اینترنت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xii
Introduction: The language of social media....Pages 1-20
Front Matter....Pages 21-21
The performance of a ludic self on social network(ing) sites....Pages 23-45
Hoaxes, hacking and humour: analysing impersonated identity on social network sites....Pages 46-64
‘Usually not one to complain but…’: constructing identities in user-generated online reviews....Pages 65-90
Language choice and self-presentation in social media: the case of university students in Hong Kong....Pages 91-111
Entextualization and resemiotization as resources for identification in social media....Pages 112-136
Front Matter....Pages 137-137
CoffeeTweets: bonding around the bean on Twitter....Pages 139-160
Audience design and language choice in the construction and maintenance of translocal communities on social network sites....Pages 161-185
Youth, social media and connectivity in Japan....Pages 186-207
Investigating language policy in social media: translation practices on Facebook....Pages 208-227
Seeing Red: social media and football fan activism....Pages 228-254
Back Matter....Pages 255-260




نظرات کاربران