ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Public Space, Media Space

دانلود کتاب فضای عمومی، فضای رسانه ای

Public Space, Media Space

مشخصات کتاب

Public Space, Media Space

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349439744, 2202482652 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 298 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب فضای عمومی، فضای رسانه ای: مطالعات رسانه ای، مطالعات فرهنگی، مطالعات فیلم و تلویزیون، مطالعات منطقه ای و فرهنگی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Public Space, Media Space به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فضای عمومی، فضای رسانه ای نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فضای عمومی، فضای رسانه ای

فضای عمومی، فضای رسانه ای می پرسد چگونه اشباع رسانه ها فضای عمومی و تجربه ما از آن را دگرگون می کند. از نقش گرافیتی و ویدیوهای یوتیوب از هنر خیابانی در انقلاب قاهره گرفته تا تبلیغات OOH (خارج از خانه)، این کتاب از نظر رویکرد متنوع و در پوشش جهانی است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Public Space, Media Space asks how media saturation are transforming public space and our experience of it. From the role of graffiti and Youtube videos of street art in the Cairo revolution, to OOH (Out of Home) advertising, the book is diverse in its approach and global in its coverage.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Introduction....Pages 1-15
What Is a Screen Nowadays?....Pages 16-40
Multi-screen Architecture....Pages 41-60
Mapping Orbit: Toward a Vertical Public Space....Pages 61-87
Cairo Diary: Space-Wars, Public Visibility and the Transformation of Public Space in Post-revolutionary Egypt....Pages 88-109
Shanghai’s Public Screen Culture: Local and Coeval....Pages 110-134
iPhone Girl: Assembly, Assemblages and Affect in the Life of an Image....Pages 135-161
In Transit: Between Labor and Leisure in London’s St. Pancras International....Pages 162-177
Encountering Screen Art on the London Underground....Pages 178-198
Direct Address....Pages 199-219
Domesticating the Screen-Scenography: Situational Uses of Screen Images and Technologies in the London Underground....Pages 220-247
Privatizing Urban Space in the Mediated World of iPod Users....Pages 248-264
Publics and Publicity: Outdoor Advertising and Urban Space....Pages 265-276
Back Matter....Pages 277-284




نظرات کاربران