ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Music Industries: From Conception to Consumption

دانلود کتاب صنایع موسیقی: از تصور تا مصرف

The Music Industries: From Conception to Consumption

مشخصات کتاب

The Music Industries: From Conception to Consumption

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349332038, 9781137027061 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 233 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب صنایع موسیقی: از تصور تا مصرف: مطالعات رسانه ای، موسیقی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب The Music Industries: From Conception to Consumption به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب صنایع موسیقی: از تصور تا مصرف نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب صنایع موسیقی: از تصور تا مصرف

صنعت موسیقی دستخوش تغییرات عظیمی است. این کتاب استدلال می‌کند که دگرگونی‌هایی که در صنایع مختلف موسیقی رخ می‌دهد - ضبط، اجرای زنده، انتشار - می‌تواند به همان اندازه با تداوم مشخص شود که با تغییر، پرسش‌های پیچیده‌ای در مورد ارزش کالاهای موسیقی ایجاد می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The music industry is undergoing immense change. This book argues that the transformations occurring across the various music industries - recording, live performance, publishing - can be characterised as much by continuity as by change, raising complex questions about the value of music commodities.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-ix
Introduction: Music Industry and the Music Industries....Pages 1-7
Music and Industry....Pages 8-31
Industry and Music....Pages 32-57
Musicians in Four Dimensions....Pages 58-76
Artist Managers....Pages 77-98
Music Companies and Music Industry....Pages 99-122
Music Contracts and Music Industry....Pages 123-147
Music Industry: Working Alliances....Pages 148-176
Digitisation and Music Industry....Pages 177-204
Back Matter....Pages 205-223




نظرات کاربران