دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Neil Selwyn. Keri Facer (eds.)
سری: Palgrave Macmillan’s Digital Education and Learning
ISBN (شابک) : 9781349440955, 9781137031983
ناشر: Palgrave Macmillan US
سال نشر: 2013
تعداد صفحات: 249
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب سیاست آموزش و فناوری: تعارضات، مناقشات و ارتباطات: سیاست و سیاست آموزشی، فناوری آموزشی، کامپیوتر و جامعه، علوم اجتماعی، عمومی، فلسفه تعلیم و تربیت، مطالعات رسانه
در صورت تبدیل فایل کتاب The Politics of Education and Technology: Conflicts, Controversies, and Connections به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب سیاست آموزش و فناوری: تعارضات، مناقشات و ارتباطات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Front Matter....Pages i-ix
Introduction: The Need for a Politics of Education and Technology....Pages 1-17
Front Matter....Pages 19-19
Educational Technology and the “New Language of Learning”: Lineage and Limitations....Pages 21-38
Networked Cosmopolitanism? Shaping Learners by Remaking the Curriculum of the Future....Pages 39-59
Front Matter....Pages 61-61
Becoming the Future: The “Lake Highlands” Middle School Laptop and Learning Initiative....Pages 63-82
The Politics of Online Risk and the Discursive Construction of School “E-Safety”....Pages 83-98
Front Matter....Pages 99-99
“Empowering the World’s Poorest Children”? A Critical Examination of One Laptop per Child....Pages 101-125
Changing Narratives of Change: (Un)intended Consequences of Educational Technology Reform in Argentina....Pages 127-145
The Ideological Appropriation of Digital Technology in UK Education: Symbolic Violence and the Selling and Buying of the “Transformation Fallacy”....Pages 147-166
Front Matter....Pages 167-167
Mobile Technologies and an Ethical Digital Literacy in the Face of Empire....Pages 169-189
Tweak: Biosocial Imaginations and Educational Futures....Pages 191-207
Epilogue: Building Allegiances and Moving Forward....Pages 209-219
Back Matter....Pages 221-251