دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Sjaak Brinkkemper. Slinger Jansen (eds.)
سری: Technology, Work and Globalization
ISBN (شابک) : 9781349344932, 9780230362994
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2012
تعداد صفحات: 389
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 5 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب همکاری در برون سپاری: سفری به سوی کیفیت: استراتژی کسب و کار/رهبری، مدیریت، مدیریت عملیات، ریاضیات کسب و کار، تجارت بینالملل، تحقیقات بازار/هوش رقابتی
در صورت تبدیل فایل کتاب Collaboration in Outsourcing: A Journey to Quality به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب همکاری در برون سپاری: سفری به سوی کیفیت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اگرچه برون سپاری فناوری اطلاعات چیز جدیدی نیست، اما همچنان برای حرفه ای ها چالش برانگیز است. این کتاب به متخصص فناوری اطلاعات در چندین زمینه از فرآیند برون سپاری کمک می کند: ایجاد روابط برون سپاری، حفظ و مدیریت رابطه، و در نهایت اداره پروژه های برون سپاری با موفقیت.
Although IT outsourcing is nothing new, it remains surprisingly challenging for professionals. This book assists the IT professional in several areas of the outsourcing process: establishing outsourcing relationships, maintaining and managing the relationship, and finally governing outsourcing projects successfully.
Front Matter....Pages i-xxxii
Introduction: Collaboration in Outsourcing....Pages 1-2
Front Matter....Pages 3-3
Governance Models in Offshore IT Outsourcing....Pages 5-24
Security: Case Studies in Three Dimensions....Pages 25-41
Mission-Critical Outsourcing....Pages 42-58
Collaboration of Enterprise Architects in Outsourcing....Pages 59-72
A Decision Procedure for the Where and How to Outsource....Pages 73-87
Success and Failure in Offshore Development Projects....Pages 88-102
Front Matter....Pages 103-103
Boosting Distributed Collaboration through Collaboration Tools Portfolio Optimization....Pages 105-125
Retaining Project Knowledge in an Outsourcing Context....Pages 126-141
Initial Knowledge Sharing in Outsourcing....Pages 142-159
Optimal Team Composition in Distributed Software Development....Pages 160-182
Front Matter....Pages 183-183
Dealing with Trust in Outsourcing Relationships....Pages 185-197
IT Service Quality in Outsourcing Relationships....Pages 198-223
Selection of Outsourcing Partners....Pages 224-247
Conflict Resolution in Outsourcing....Pages 248-273
Service Level Agreement in an Outsourcing World....Pages 274-297
Front Matter....Pages 299-299
Quality in Distributed Software Product Development....Pages 301-315
Distributed Scrum Process Guide....Pages 316-327
Project Coordination in Distributed Software Development....Pages 328-342
Distributed Requirements Management in an Offshoring Context....Pages 343-358
Back Matter....Pages 359-361