ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Darwinian Fitness in the Global Marketplace: Analysing the Competition

دانلود کتاب تناسب اندام داروینی در بازار جهانی: تجزیه و تحلیل رقابت

Darwinian Fitness in the Global Marketplace: Analysing the Competition

مشخصات کتاب

Darwinian Fitness in the Global Marketplace: Analysing the Competition

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349350216, 9781137268334 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 311 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تناسب اندام داروینی در بازار جهانی: تجزیه و تحلیل رقابت: بازاریابی، مدیریت، سازمان، استراتژی کسب و کار/رهبری، تحقیقات بازار/هوش رقابتی، اقتصاد، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Darwinian Fitness in the Global Marketplace: Analysing the Competition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تناسب اندام داروینی در بازار جهانی: تجزیه و تحلیل رقابت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تناسب اندام داروینی در بازار جهانی: تجزیه و تحلیل رقابت

تئوری های رقابت و ادبیات موجود را مرور می کند و ویژگی های رقابت بازار و استراتژی هایی که شرکت ها در بازار جهانی به آن پایبند هستند را بررسی می کند. تجزیه و تحلیل عمیقی از طیف گسترده ای از موضوعات مهم در مورد استراتژی ها و تاکتیک های رقابتی ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Reviews theories of competition and existing literature, and examines the attributes of market competition and strategies adhered to by firms in the global marketplace. Provides an in-depth analysis of a broad spectrum of important topics on competitive strategies and tactics.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xv
Darwinism in Business....Pages 1-33
Understanding Market Competition....Pages 34-65
Competitive Advantage: Analysis and Strategy....Pages 66-100
Competition Matrix....Pages 101-131
Competition versus Cooperation....Pages 132-163
Forecasting and Fudge Factors Modelling....Pages 164-190
Decision Making....Pages 191-224
Customer-Centric Business Management....Pages 225-252
Challenges Ahead....Pages 253-263
Back Matter....Pages 264-295




نظرات کاربران