ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Benign Violence: Education in and beyond the Age of Reason

دانلود کتاب خشونت خوش خیم: آموزش در عصر عقل و فراتر از آن

Benign Violence: Education in and beyond the Age of Reason

مشخصات کتاب

Benign Violence: Education in and beyond the Age of Reason

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349445042, 9781137272867 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 307 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب خشونت خوش خیم: آموزش در عصر عقل و فراتر از آن: فلسفه تعليم و تربيت، جامعه شناسي تعليم و تربيت، جامعه شناسي تعليم و تربيت، تاريخ تعليم و تربيت، فلسفه تعليم و تربيت، اداره، سازمان و رهبري



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Benign Violence: Education in and beyond the Age of Reason به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب خشونت خوش خیم: آموزش در عصر عقل و فراتر از آن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب خشونت خوش خیم: آموزش در عصر عقل و فراتر از آن

آموزش یک عمل خشونت آمیز است، اما این خشونت با نیت خوب آن پنهان می شود. آموزش و پرورش خود را به عنوان یک تمرین کاملاً در حال بهبود و توانمند نشان می دهد. حتی رادیکال‌ترین منتقدان آن نیز تصور می‌کنند که آموزش، در اصل، یک کالای اجتماعی غیرقابل انکار است. این کتاب که اکنون در جلد شومیز است، آموزش را در چارچوب سیاسی خود قرار می دهد، تاریخچه ای از نیت های خوب را ارائه می دهد، از تولد تحصیلات مدرن و امتحانات مدرن، تا ظهور (و سقوط) شایسته سالاری. در به چالش کشیدن همه چیزهایی که در آموزش با نیت خوب است، نشان می دهد که چگونه تعهدات آموزشی ما همیشه با خشونت نوشته شده است. عالی ترین آرمان های ما کمترین خاستگاه ها را دارند. خشونت خوش‌خیم: آموزش در عصر عقل و فراتر از آن به‌منظور ایجاد مزاحمت برای خواننده طراحی شده است که به دنبال آشفتگی وجدان است. تعلیم و تربیت ما را به عنوان سوژه می سازد. ما وجود خود را مدیون کتیبه های خشونت آمیز آن هستیم. کسانی که امتناع می‌کنند یا علیه حال آموزشی ما قیام می‌کنند، باید با اعتراض به موضوعاتی که ما تبدیل شده‌ایم، شروع کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Education is a violent act, yet this violence is concealed by its good intent. Education presents itself as a distinctly improving, enabling practice. Even its most radical critics assume that education is, at core, an incontestable social good. Setting education in its political context, this book, now in paperback, offers a history of good intentions, ranging from the birth of modern schooling and modern examination, to the rise (and fall) of meritocracy. In challenging all that is well-intentioned in education, it reveals how our educational commitments are always underwritten by violence. Our highest ideals have the lowest origins. Seeking to unsettle a settled conscience, Benign Violence: Education in and beyond the Age of Reason is designed to disturb the reader. Education constitutes us as subjects; we owe our existence to its violent inscriptions. Those who refuse or rebel against our educational present must begin by objecting to the subjects we have become.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvii
Bodies....Pages 1-52
Populations....Pages 53-131
Meritocracies....Pages 132-250
Back Matter....Pages 251-289




نظرات کاربران