ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Postcolonial Cultural Industry: Icons, Markets, Mythologies

دانلود کتاب صنعت فرهنگی پسااستعماری: نمادها، بازارها، اساطیر

The Postcolonial Cultural Industry: Icons, Markets, Mythologies

مشخصات کتاب

The Postcolonial Cultural Industry: Icons, Markets, Mythologies

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349444885, 9781137272591 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 281 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب صنعت فرهنگی پسااستعماری: نمادها، بازارها، اساطیر: ادبیات آسیایی، زبان‌های آسیایی، نظریه ادبی، نظریه فرهنگی، ادبیات پسااستعماری/جهانی، داستان



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب The Postcolonial Cultural Industry: Icons, Markets, Mythologies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب صنعت فرهنگی پسااستعماری: نمادها، بازارها، اساطیر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب صنعت فرهنگی پسااستعماری: نمادها، بازارها، اساطیر

صنعت فرهنگی پسااستعماری با بازگشایی روابط خود با صنعت فرهنگی، مداخله به موقع در حوزه مطالعات پسااستعماری انجام می دهد. این کتاب نقش جوایز ادبی، صنعت اقتباس و بازاریابی پرفروش‌های قومی را به‌عنوان استراتژی‌های جهانی‌سازی جدید که آثار هنری پسااستعماری را به بازار مرتبط می‌کند، آشکار می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The Postcolonial Cultural Industry makes a timely intervention into the field of postcolonial studies by unpacking its relation to the cultural industry. It unearths the role of literary prizes, the adaptation industry and the marketing of ethnic bestsellers as new globalization strategies that connect postcolonial artworks to the market place.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-viii
Introduction....Pages 1-7
The Postcolonial Cultural Industry: Notes on Theory and Practice....Pages 8-48
Literary Prizes and the Award Industry....Pages 49-70
Boutique Postcolonialism: Cultural Value and the Canon....Pages 71-90
Advertising the Margins: Translation and Minority Cultures....Pages 91-108
The Adaptation Industry: The Cultural Economy of Postcolonial Film Adaptations....Pages 109-155
Postcolonial Chick Lit: Postfeminism or Consumerism?....Pages 156-227
Back Matter....Pages 228-272




نظرات کاربران