دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Sandra Ponzanesi (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349444885, 9781137272591
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2014
تعداد صفحات: 281
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب صنعت فرهنگی پسااستعماری: نمادها، بازارها، اساطیر: ادبیات آسیایی، زبانهای آسیایی، نظریه ادبی، نظریه فرهنگی، ادبیات پسااستعماری/جهانی، داستان
در صورت تبدیل فایل کتاب The Postcolonial Cultural Industry: Icons, Markets, Mythologies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب صنعت فرهنگی پسااستعماری: نمادها، بازارها، اساطیر نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
صنعت فرهنگی پسااستعماری با بازگشایی روابط خود با صنعت فرهنگی، مداخله به موقع در حوزه مطالعات پسااستعماری انجام می دهد. این کتاب نقش جوایز ادبی، صنعت اقتباس و بازاریابی پرفروشهای قومی را بهعنوان استراتژیهای جهانیسازی جدید که آثار هنری پسااستعماری را به بازار مرتبط میکند، آشکار میکند.
The Postcolonial Cultural Industry makes a timely intervention into the field of postcolonial studies by unpacking its relation to the cultural industry. It unearths the role of literary prizes, the adaptation industry and the marketing of ethnic bestsellers as new globalization strategies that connect postcolonial artworks to the market place.
Front Matter....Pages i-viii
Introduction....Pages 1-7
The Postcolonial Cultural Industry: Notes on Theory and Practice....Pages 8-48
Literary Prizes and the Award Industry....Pages 49-70
Boutique Postcolonialism: Cultural Value and the Canon....Pages 71-90
Advertising the Margins: Translation and Minority Cultures....Pages 91-108
The Adaptation Industry: The Cultural Economy of Postcolonial Film Adaptations....Pages 109-155
Postcolonial Chick Lit: Postfeminism or Consumerism?....Pages 156-227
Back Matter....Pages 228-272