ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب International Place Branding Yearbook 2012: Managing Smart Growth & Sustainability

دانلود کتاب سالنامه برندسازی مکان های بین المللی 2012: مدیریت رشد هوشمند و پایداری

International Place Branding Yearbook 2012: Managing Smart Growth & Sustainability

مشخصات کتاب

International Place Branding Yearbook 2012: Managing Smart Growth & Sustainability

ویرایش: 1 
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780230239647, 9781137282552 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 290 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب سالنامه برندسازی مکان های بین المللی 2012: مدیریت رشد هوشمند و پایداری: بازاریابی، تجارت بین‌الملل، استراتژی کسب و کار/رهبری، اقتصاد، عمومی، مدیریت گردشگری، اقتصاد بین‌الملل



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب International Place Branding Yearbook 2012: Managing Smart Growth & Sustainability به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سالنامه برندسازی مکان های بین المللی 2012: مدیریت رشد هوشمند و پایداری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سالنامه برندسازی مکان های بین المللی 2012: مدیریت رشد هوشمند و پایداری



این سومین جلد سالانه سالنامه بین‌المللی برندسازی مکان، به کاربرد استراتژی‌های برند و بازاریابی در توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی شهرها، شهرستان‌ها و مناطق در سراسر جهان برای کمک به آنها در رقابت جهانی می‌پردازد. بازارهای ملی و محلی روی پایداری و رشد هوشمند تمرکز دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This third annual volume of the International Place Branding Yearbook looks at the case for applying brand and marketing strategies to the economic, social, political and cultural development of cities, towns and regions around the world to help them compete in the global, national and local markets. It focuses on sustainability and smart growth.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xxix
Introduction....Pages 1-29
Front Matter....Pages 31-31
Four Readings of Place and Brand Leadership....Pages 33-44
Beyond Place Branding....Pages 45-55
Crisis Communication and Sustainable Place Marketing: A Preliminary Analysis before Choosing a Restorative Media Strategy....Pages 56-68
A Perspective on Planning, Smart Growth and Place Branding....Pages 69-77
Front Matter....Pages 79-79
Case A Sex and the City: City Branding in Spanish Cities....Pages 81-92
Case B A Common Agenda for Place Branding: Made in Torino....Pages 93-102
Case C Sustaining a Brand through Proactive Repair: The Case of Manchester....Pages 103-118
Case D Social Media: An Insight into the “Public Mood” of Places? A Case Study of the City of Johannesburg....Pages 119-131
Case E Turning a Gemstone into a Diamond: A Green Design and Branding Strategy for The City of Bucharest....Pages 132-144
Front Matter....Pages 145-145
Overcoming the Risk of Stereotypes: How Strategic Communications Can Facilitate Sustainable Place Branding....Pages 147-163
Do National Green Reputations Matter? The Global Green Economy Index and Implications for Stakeholders in the Green Economy....Pages 164-173
Branding Brazilian Slums through “Freeware” Cultural Production: The Case of Rio de Janeiro....Pages 174-186
Improved Public Infrastructure and Sustainable Place Branding....Pages 187-194
Conclusion....Pages 195-225
Back Matter....Pages 227-266




نظرات کاربران