دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Rajagopal (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349448401, 9781137281920
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2013
تعداد صفحات: 274
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت رسانه های اجتماعی و مصرف گرایی: اثر انگور در بازارهای رقابتی: بازاریابی، مدیریت، تجارت بینالملل، اقتصاد، عمومی، حاکمیت شرکتی، تحقیقات بازار/هوش رقابتی
در صورت تبدیل فایل کتاب Managing Social Media and Consumerism: The Grapevine Effect in Competitive Markets به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مدیریت رسانه های اجتماعی و مصرف گرایی: اثر انگور در بازارهای رقابتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
به طور قاطع نظریه های ارتباطات، بهترین شیوه ها در رسانه های اجتماعی و تحقیقات قبلی را بررسی می کند و مشارکت شرکت را در جهت سرپرستی استراتژیک و تاکتیکی در ارائه نیازهای تجاری مشتری محور تجزیه و تحلیل می کند.
Categorically reviews the theories of communication, best practices in social media and previous research, and analyzes the corporate involvement towards strategic and tactical stewardship in serving customer-centric business requirements.
Front Matter....Pages i-xviii
Front Matter....Pages 1-1
Shifts in Marketing Communication....Pages 3-23
Market Communication and Grapevine....Pages 24-44
Strategic Planning with Social Media....Pages 45-65
Front Matter....Pages 67-67
Social Marketing....Pages 69-88
Digital Communities....Pages 89-108
Social Media and Consumer Insight....Pages 109-131
Social Media Metrics....Pages 132-151
Technology and Media Effectiveness....Pages 152-170
Front Matter....Pages 171-171
The Human Factors....Pages 173-194
Communication Conflicts....Pages 195-216
Globalization and Consumer Behavior....Pages 217-229
Back Matter....Pages 230-259