ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Managing Social Media and Consumerism: The Grapevine Effect in Competitive Markets

دانلود کتاب مدیریت رسانه های اجتماعی و مصرف گرایی: اثر انگور در بازارهای رقابتی

Managing Social Media and Consumerism: The Grapevine Effect in Competitive Markets

مشخصات کتاب

Managing Social Media and Consumerism: The Grapevine Effect in Competitive Markets

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349448401, 9781137281920 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 274 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت رسانه های اجتماعی و مصرف گرایی: اثر انگور در بازارهای رقابتی: بازاریابی، مدیریت، تجارت بین‌الملل، اقتصاد، عمومی، حاکمیت شرکتی، تحقیقات بازار/هوش رقابتی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Managing Social Media and Consumerism: The Grapevine Effect in Competitive Markets به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت رسانه های اجتماعی و مصرف گرایی: اثر انگور در بازارهای رقابتی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت رسانه های اجتماعی و مصرف گرایی: اثر انگور در بازارهای رقابتی

به طور قاطع نظریه های ارتباطات، بهترین شیوه ها در رسانه های اجتماعی و تحقیقات قبلی را بررسی می کند و مشارکت شرکت را در جهت سرپرستی استراتژیک و تاکتیکی در ارائه نیازهای تجاری مشتری محور تجزیه و تحلیل می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Categorically reviews the theories of communication, best practices in social media and previous research, and analyzes the corporate involvement towards strategic and tactical stewardship in serving customer-centric business requirements.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xviii
Front Matter....Pages 1-1
Shifts in Marketing Communication....Pages 3-23
Market Communication and Grapevine....Pages 24-44
Strategic Planning with Social Media....Pages 45-65
Front Matter....Pages 67-67
Social Marketing....Pages 69-88
Digital Communities....Pages 89-108
Social Media and Consumer Insight....Pages 109-131
Social Media Metrics....Pages 132-151
Technology and Media Effectiveness....Pages 152-170
Front Matter....Pages 171-171
The Human Factors....Pages 173-194
Communication Conflicts....Pages 195-216
Globalization and Consumer Behavior....Pages 217-229
Back Matter....Pages 230-259




نظرات کاربران