دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: نویسندگان: Rachel L. Morrison, Helena D. Cooper-Thomas (eds.) سری: ISBN (شابک) : 9781349447817, 9781137280640 ناشر: Palgrave Macmillan UK سال نشر: 2013 تعداد صفحات: 322 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب روابط در سازمان ها: دیدگاه روانشناسی کار: مدیریت منابع انسانی، استراتژی کسب و کار/رهبری، سازمان، اقتصاد رفتاری/تجربی، مدیریت اداری، مدیریت
در صورت تبدیل فایل کتاب Relationships in Organizations: A Work Psychology Perspective به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب روابط در سازمان ها: دیدگاه روانشناسی کار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
Front Matter....Pages i-xviii
Maximizing the Good and Minimizing the Bad: Relationships in Organizations....Pages 1-7
Love is in the Air: Romantic Relationships at Work....Pages 8-27
Guanxi in Organizations: Cross-Cultural Perspectives on an Enduring Construct....Pages 28-46
Relationships and Organizational Politics....Pages 47-73
The Influential Subordinate: An Oxymoron or a Daily Necessity?....Pages 74-106
The People Make the Place, and They Make Things Happen: Proactive Behavior and Relationships at Work....Pages 107-136
Gender and Workplace Relationships....Pages 137-170
Virtually There: The Paradox of Proximity....Pages 171-192
Collégial Relationships and Social Support in Organizations....Pages 193-217
When Workplaces Go Sour — Bullying at Work....Pages 218-238
Understanding Leading, Leader–Follower Relations, and Ethical Leadership in Organizations....Pages 239-267
Relationships in Family Business: The Paradox of Family Organizations....Pages 268-298
Back Matter....Pages 299-303