ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Idols and Celebrity in Japanese Media Culture

دانلود کتاب بت ها و سلبریتی ها در فرهنگ رسانه ای ژاپن

Idols and Celebrity in Japanese Media Culture

مشخصات کتاب

Idols and Celebrity in Japanese Media Culture

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349334452, 9781137283788 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 248 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بت ها و سلبریتی ها در فرهنگ رسانه ای ژاپن: تحقیقات رسانه ای، مطالعات فرهنگی، مطالعات منطقه ای و فرهنگی، مطالعات رسانه ای، تاریخ تئاتر



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Idols and Celebrity in Japanese Media Culture به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بت ها و سلبریتی ها در فرهنگ رسانه ای ژاپن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xv
Introduction: The Mirror of Idols and Celebrity....Pages 1-32
Front Matter....Pages 33-33
The Jimusho System: Understanding the Production Logic of the Japanese Entertainment Industry....Pages 35-55
Megaspectacle and Celebrity Transgression in Japan: The Sakai Noriko Media Scandal....Pages 56-71
Through a Looking Glass Darkly: Television Advertising, Idols, and the Making of Fan Audiences....Pages 72-93
Front Matter....Pages 95-95
Johnny’s Idols as Icons: Female Desires to Fantasize and Consume Male Idol Images....Pages 97-112
From Boys Next Door to Boys’ Love: Gender Performance in Japanese Male Idol Media....Pages 113-130
The Homo Cultures of Iconic Personality in Japan: Mishima Yukio and Misora Hibari....Pages 131-149
Front Matter....Pages 151-151
Idol as Accidental Activist: Agnes Chan, Feminism, and Motherhood in Japan....Pages 153-165
Emotions, Desires, and Fantasies: What Idolizing Means for Yon-sama Fans in Japan....Pages 166-181
Front Matter....Pages 183-183
Idols: The Image of Desire in Japanese Consumer Capitalism....Pages 185-208
The Virtual Idol: Producing and Consuming Digital Femininity....Pages 209-228
Back Matter....Pages 229-239




نظرات کاربران