ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The New Middle Class in China: Consumption, Politics and the Market Economy

دانلود کتاب طبقه متوسط ​​جدید در چین: مصرف، سیاست و اقتصاد بازار

The New Middle Class in China: Consumption, Politics and the Market Economy

مشخصات کتاب

The New Middle Class in China: Consumption, Politics and the Market Economy

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Frontiers of Globalization Series 
ISBN (شابک) : 9781349346455, 9781137297440 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 237 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب طبقه متوسط ​​جدید در چین: مصرف، سیاست و اقتصاد بازار: جامعه شناسی سیاسی، ساختار اجتماعی، نابرابری اجتماعی، جامعه شناسی، عمومی، جهانی شدن، بازاریابی، سیاست اجتماعی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب The New Middle Class in China: Consumption, Politics and the Market Economy به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طبقه متوسط ​​جدید در چین: مصرف، سیاست و اقتصاد بازار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طبقه متوسط ​​جدید در چین: مصرف، سیاست و اقتصاد بازار

این کتاب بر اساس مصاحبه با کارآفرینان، متخصصان و کادرهای حزب منطقه‌ای از طیفی از گروه‌های سنی، استدلال می‌کند که دسته‌بندی‌های طبقات غربی مستقیماً در مورد چین صدق نمی‌کنند و طبقه متوسط ​​جدید چینی بیشتر از نظر عوامل اجتماعی-فرهنگی متمایز می‌شود تا عوامل اقتصادی. .


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Based on interviews with entrepreneurs, professionals and regional party cadres' from a range of age groups, this book argues that Western class categories do not directly apply to China and that the Chinese new middle class is distinguished more by socio-cultural than by economic factors.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xii
Introduction: China Engages a Middle-Class Society in the 21st Century?....Pages 1-17
(Re) Framing Class Theories: Class Analysis in Post-Reform China....Pages 18-54
Class Boundaries of the Old Generation of the Chinese New Middle Class....Pages 55-84
Generational Effects in the Chinese New Middle Class....Pages 85-118
Guanxi Networks and the Chinese New Middle Class....Pages 119-152
Class Formation and Political Development....Pages 153-173
Conclusion: A China in the Making with a New Middle Class?....Pages 174-182
Back Matter....Pages 183-225




نظرات کاربران