ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Marketing in Context: Setting the Scene

دانلود کتاب بازاریابی در زمینه: تنظیم صحنه

Marketing in Context: Setting the Scene

مشخصات کتاب

Marketing in Context: Setting the Scene

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349452033, 9781137297105 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 237 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1,003 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب بازاریابی در زمینه: تنظیم صحنه: بازاریابی، تحقیقات عملیاتی/تئوری تصمیم گیری، استراتژی کسب و کار/رهبری، ارتباطات شرکتی/روابط عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Marketing in Context: Setting the Scene به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب بازاریابی در زمینه: تنظیم صحنه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب بازاریابی در زمینه: تنظیم صحنه

بهترین بازاریابی فقط بر روانشناسی فردی مصرف کننده تمرکز نمی کند، بلکه در سطح فرهنگی عمل می کند. انتخاب ها را طوری تنظیم می کند که مصرف کننده از تحت تاثیر قرار گرفتن تصمیمات خرید خود آگاه نباشد. هاکلی نشان می دهد که چگونه بازاریابی باید صحنه را تنظیم کند و زمینه فرهنگی گسترده تری را شناسایی کند تا با موفقیت بر مصرف کنندگان تأثیر بگذارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The best marketing doesn't just focus on the individual psychology of the consumer, it operates at a cultural level. It frames choices so that the consumer isn't aware their buying decisions are being influenced. Hackley shows how marketing must set the scene and identify the broader cultural context to successfully influence consumers.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-ix
Setting the Marketing Scene....Pages 1-28
Marketing as Communication....Pages 29-58
Marketing Ideology and Mass Media....Pages 59-88
Ideologies of space....Pages 89-114
Marketing Ideology and Social Policy....Pages 115-140
Consumer Agency and Brand Culture....Pages 141-166
Managing Marketing — In Context....Pages 167-194
Back Matter....Pages 195-224




نظرات کاربران