ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Dominant Influence of Marketing in the 21st Century: The Marketing Leviathan

دانلود کتاب تأثیر غالب بازاریابی در قرن بیست و یکم: لویاتان بازاریابی

The Dominant Influence of Marketing in the 21st Century: The Marketing Leviathan

مشخصات کتاب

The Dominant Influence of Marketing in the 21st Century: The Marketing Leviathan

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349334001, 9781137322630 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 153 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 766 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تأثیر غالب بازاریابی در قرن بیست و یکم: لویاتان بازاریابی: بازاریابی، سازمان، مدیریت ارتباط با مشتری، ارتباطات شرکتی/روابط عمومی، اقتصاد رفتاری/تجربی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب The Dominant Influence of Marketing in the 21st Century: The Marketing Leviathan به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تأثیر غالب بازاریابی در قرن بیست و یکم: لویاتان بازاریابی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تأثیر غالب بازاریابی در قرن بیست و یکم: لویاتان بازاریابی

بازاریابی به شیوه ارتباطی غالب بین سازمان های تجاری و غیر تجاری و مشتریان و مصرف کنندگان تبدیل شده است. با این حال، تردیدهایی در مورد بازاریابی در قرن بیست و یکم وجود دارد. این جلد به عناصر مثبت و منفی بازاریابی می پردازد و این پرسش را مطرح می کند که "آیا بازاریابی در جوامع امروزی یک لویاتان است؟"


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Marketing has become the dominant connecting mode of expression between business and non-business organisations and customers and consumers. However, there are some misgivings about marketing in the 21st century. This volume addresses the positive and negative elements of marketing and questions 'Is marketing a leviathan in today's societies?'



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Introduction....Pages 1-6
The Recasting, Questionability and Applicability of Hobbes’ Leviathan....Pages 7-27
Who Is Like unto the Beast? Tall Tales of Fail Whales....Pages 28-47
Seven Simple Rules to Better Customer Service....Pages 48-65
Ninety Trillion Spams and Counting: Rethinking the Marketing Social Contract in a Web 2.0 World....Pages 66-94
Cloud as a New IMC Tool: How to Make Our Marketing More Ubiquitous....Pages 95-112
The Age of Organisationalism....Pages 113-131
Back Matter....Pages 132-138




نظرات کاربران