ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Critical Race Theory and Copyright in American Dance: Whiteness as Status Property

دانلود کتاب نظریه انتقادی نژاد و حق چاپ در رقص آمریکایی: سفیدی به عنوان ویژگی وضعیت

Critical Race Theory and Copyright in American Dance: Whiteness as Status Property

مشخصات کتاب

Critical Race Theory and Copyright in American Dance: Whiteness as Status Property

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349458196, 9781137321978 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 252 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 53,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب نظریه انتقادی نژاد و حق چاپ در رقص آمریکایی: سفیدی به عنوان ویژگی وضعیت: هنر، حقوق تجارت، حقوق رسانه، رقص، مطالعات قومیتی، علوم سیاسی و روابط بین الملل، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Critical Race Theory and Copyright in American Dance: Whiteness as Status Property به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نظریه انتقادی نژاد و حق چاپ در رقص آمریکایی: سفیدی به عنوان ویژگی وضعیت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نظریه انتقادی نژاد و حق چاپ در رقص آمریکایی: سفیدی به عنوان ویژگی وضعیت

تلاش برای جلب حمایت فدرال برای رقص در ایالات متحده یک مسابقه نژادی و جنسیتی بود. پیکارت تکامل آثار رقص را از غیرقانونی بودن در فدرال تا تبدیل شدن به یک دسته بالقوه دارای حق نسخه برداری تحت قانون حق نسخه برداری 1976 دنبال می کند که به طور خاص لوئی فولر، جورج بالانچین و مارتا گراهام را بررسی می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The effort to win federal protection for dance in the United States was a racialized and gendered contest. Picart traces the evolution of choreographic works from being federally non-copyrightable to becoming a category potentially copyrightable under the 1976 Copyright Act, specifically examining Loíe Fuller, George Balanchine, and Martha Graham.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xii
Introduction: Preliminary Remarks....Pages 1-20
Comparing Aesthetics of Whiteness and Nonwhiteness in Relation to American Dance....Pages 21-44
Loíe Fuller, “Goddess of Light” and Josephine Baker, “Black Venus”: Non-narrative Choreography as Mere “Spectacle”....Pages 45-65
George Balanchine, “Genius of American Dance”: Whiteness, Choreography, Copyrightability in American Dance....Pages 67-85
Martha Graham, “Picasso of American Dance,” and Katherine Dunham, “Matriarch of Black Dance”: Exoticism and Nonwhiteness in American Dance....Pages 87-116
Moving into New Directions: Cunningham and Ailey....Pages 117-159
Conclusions: Quo Vadis?....Pages 161-174
Back Matter....Pages 175-243




نظرات کاربران