دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Yasuko Kanno (auth.)
سری: Palgrave Studies in Minority Languages and Communities
ISBN (شابک) : 9781349353248, 9781403937322
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2008
تعداد صفحات: 219
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 709 کیلوبایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب زبان و آموزش در ژاپن: دسترسی نابرابر به دوزبانگی: روانشناسی، چندزبانگی، زبان شناسی اجتماعی، ادبیات آسیایی، زبان های آسیایی، زبان و ادبیات
در صورت تبدیل فایل کتاب Language and Education in Japan: Unequal Access to Bilingualism به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب زبان و آموزش در ژاپن: دسترسی نابرابر به دوزبانگی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اولین قوم نگاری انتقادی آموزش دوزبانه در ژاپن. بر اساس کار میدانی در پنج مدرسه مختلف، این مقاله به بررسی نقش مدارس در توزیع نابرابر دوزبانگی به عنوان سرمایه فرهنگی میپردازد. این استدلال می کند که مدرسه به کودکان دسترسی نابرابر به دوزبانگی می دهد و در نتیجه آنها را در آینده های مختلف اجتماعی می کند.
The first critical ethnography of bilingual education in Japan. Based on fieldwork at five different schools, this examines the role of schools in the unequal distribution of bilingualism as cultural capital. It argues that schooling gives children unequal access to bilingualism thus socializing them into different futures.
Front Matter....Pages i-xvi
Introduction: Can Schools Save Indigenous Languages? Policy and Practice on Four Continents....Pages 1-12
Front Matter....Pages 13-13
‘Out on the fells, I feel like a Sámi’: Is There Linguistic and Cultural Equality in the Sámi School?....Pages 15-41
Top-down and Bottom-up: Counterpoised Visions of Bilingual Intercultural Education in Latin America....Pages 42-65
Māori-medium Education: Current Issues and Challenges....Pages 66-98
Learning with Differences: Strengthening Hñähñö and Bilingual Teaching in an Elementary School in Mexico City....Pages 99-122
Front Matter....Pages 123-123
Revitalization through Indigenous Education: a Forlorn Hope?....Pages 125-135
Commentary from an African and International Perspective....Pages 136-151
Riding the Tiger....Pages 152-160
Schools as Strategic Tools for Indigenous Language Revitalization: Lessons from Native America....Pages 161-179
Back Matter....Pages 180-182