ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Language and Education in Japan: Unequal Access to Bilingualism

دانلود کتاب زبان و آموزش در ژاپن: دسترسی نابرابر به دوزبانگی

Language and Education in Japan: Unequal Access to Bilingualism

مشخصات کتاب

Language and Education in Japan: Unequal Access to Bilingualism

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Palgrave Studies in Minority Languages and Communities 
ISBN (شابک) : 9781349353248, 9781403937322 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2008 
تعداد صفحات: 219 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 709 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب زبان و آموزش در ژاپن: دسترسی نابرابر به دوزبانگی: روانشناسی، چندزبانگی، زبان شناسی اجتماعی، ادبیات آسیایی، زبان های آسیایی، زبان و ادبیات



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Language and Education in Japan: Unequal Access to Bilingualism به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زبان و آموزش در ژاپن: دسترسی نابرابر به دوزبانگی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زبان و آموزش در ژاپن: دسترسی نابرابر به دوزبانگی

اولین قوم نگاری انتقادی آموزش دوزبانه در ژاپن. بر اساس کار میدانی در پنج مدرسه مختلف، این مقاله به بررسی نقش مدارس در توزیع نابرابر دوزبانگی به عنوان سرمایه فرهنگی می‌پردازد. این استدلال می کند که مدرسه به کودکان دسترسی نابرابر به دوزبانگی می دهد و در نتیجه آنها را در آینده های مختلف اجتماعی می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The first critical ethnography of bilingual education in Japan. Based on fieldwork at five different schools, this examines the role of schools in the unequal distribution of bilingualism as cultural capital. It argues that schooling gives children unequal access to bilingualism thus socializing them into different futures.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvi
Introduction: Can Schools Save Indigenous Languages? Policy and Practice on Four Continents....Pages 1-12
Front Matter....Pages 13-13
‘Out on the fells, I feel like a Sámi’: Is There Linguistic and Cultural Equality in the Sámi School?....Pages 15-41
Top-down and Bottom-up: Counterpoised Visions of Bilingual Intercultural Education in Latin America....Pages 42-65
Māori-medium Education: Current Issues and Challenges....Pages 66-98
Learning with Differences: Strengthening Hñähñö and Bilingual Teaching in an Elementary School in Mexico City....Pages 99-122
Front Matter....Pages 123-123
Revitalization through Indigenous Education: a Forlorn Hope?....Pages 125-135
Commentary from an African and International Perspective....Pages 136-151
Riding the Tiger....Pages 152-160
Schools as Strategic Tools for Indigenous Language Revitalization: Lessons from Native America....Pages 161-179
Back Matter....Pages 180-182




نظرات کاربران