ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Maxwell, Sutton and the Birth of Color Photography: A Binocular Study

دانلود کتاب ماکسول، ساتون و تولد عکاسی رنگی: مطالعه دوچشمی

Maxwell, Sutton and the Birth of Color Photography: A Binocular Study

مشخصات کتاب

Maxwell, Sutton and the Birth of Color Photography: A Binocular Study

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349464012, 9781137338310 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 180 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ماکسول، ساتون و تولد عکاسی رنگی: مطالعه دوچشمی: تاریخ علم، تاریخ اجتماعی، تاریخ فرهنگی، تاریخ بریتانیا و ایرلند، تاریخ مدرن، عکاسی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 17


در صورت تبدیل فایل کتاب Maxwell, Sutton and the Birth of Color Photography: A Binocular Study به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ماکسول، ساتون و تولد عکاسی رنگی: مطالعه دوچشمی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Introduction: Shared Media, Differing Projects and Projections....Pages 1-16
Enter Maxwell....Pages 17-21
Photographic Illustrations....Pages 22-33
What Objectivity? Whose Objectivity? Automatic Objectivity Is Social and Scientific....Pages 34-46
Photography Organized, Mechanized and Scientific: From Amateurs to Professionals....Pages 47-58
Photography as Instrument and Profession: Art versus Science....Pages 59-66
Photographic Collaborations: Two More Cases....Pages 67-72
Maxwell’s Pictorial and Photographic Background....Pages 73-80
Methodology of Experimental Inaction....Pages 81-86
Enter Sutton....Pages 87-96
The Place of Collaboration and Chemistry between Men....Pages 97-107
Technologies of Projection and Color: Different Problems and Images. Color and Truth....Pages 108-130
A Tale of Two Experiments: From Professional to Cognitive Autonomy....Pages 131-140
Photographic Consequences....Pages 141-144
Conclusion....Pages 145-147
Back Matter....Pages 148-165




نظرات کاربران