ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب How to Measure Digital Marketing: Metrics for Assessing Impact and Designing Success

دانلود کتاب نحوه اندازه گیری بازاریابی دیجیتال: معیارهای ارزیابی تأثیر و طراحی موفقیت

How to Measure Digital Marketing: Metrics for Assessing Impact and Designing Success

مشخصات کتاب

How to Measure Digital Marketing: Metrics for Assessing Impact and Designing Success

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349464883, 9781137340689 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2014 
تعداد صفحات: 272 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب نحوه اندازه گیری بازاریابی دیجیتال: معیارهای ارزیابی تأثیر و طراحی موفقیت: بازاریابی، تحقیقات بازار/هوش رقابتی، تجارت الکترونیک/تجارت الکترونیک



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب How to Measure Digital Marketing: Metrics for Assessing Impact and Designing Success به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نحوه اندازه گیری بازاریابی دیجیتال: معیارهای ارزیابی تأثیر و طراحی موفقیت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نحوه اندازه گیری بازاریابی دیجیتال: معیارهای ارزیابی تأثیر و طراحی موفقیت

اندازه‌گیری موفقیت بازاریابی دیجیتال چگونگی تعیین موفقیت یک کمپین بازاریابی دیجیتال را با نشان دادن معیارهای بازاریابی دیجیتال و همچنین نحوه اندازه‌گیری و استفاده از آنها توضیح می‌دهد. از جمله مطالعات موردی واقعی و نظرات کارشناسان که به بازاریابان کمک می کند تا در دنیای دیجیتال حرکت کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Measuring the Success of Digital Marketing explains how to determine the success of a digital marketing campaign by demonstrating what digital marketing metrics are as well as how to measure and use them. Including real life case studies and experts viewpoints that help marketers navigate the digital world.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xvi
Front Matter....Pages 1-1
Definitions of and actors involved in digital marketing’s return on investment....Pages 3-25
The digital market and the main objectives of digital marketing....Pages 26-44
Front Matter....Pages 45-45
The different types of metrics and KPIs available: “quantitative” vs. “qualitative”....Pages 47-88
Measuring paid media....Pages 89-111
Measuring owned media....Pages 112-147
Measuring earned media....Pages 148-190
Front Matter....Pages 191-191
From 360° communication to integrated marketing communication....Pages 193-217
Digital dashboards: A tool for managing the effectiveness of digital marketing and integrated marketing communication (IMC)....Pages 218-237
Conclusion and future prospect....Pages 238-243
Back Matter....Pages 244-255




نظرات کاربران