دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Laurent Florès (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349464883, 9781137340689
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2014
تعداد صفحات: 272
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب نحوه اندازه گیری بازاریابی دیجیتال: معیارهای ارزیابی تأثیر و طراحی موفقیت: بازاریابی، تحقیقات بازار/هوش رقابتی، تجارت الکترونیک/تجارت الکترونیک
در صورت تبدیل فایل کتاب How to Measure Digital Marketing: Metrics for Assessing Impact and Designing Success به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب نحوه اندازه گیری بازاریابی دیجیتال: معیارهای ارزیابی تأثیر و طراحی موفقیت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
اندازهگیری موفقیت بازاریابی دیجیتال چگونگی تعیین موفقیت یک کمپین بازاریابی دیجیتال را با نشان دادن معیارهای بازاریابی دیجیتال و همچنین نحوه اندازهگیری و استفاده از آنها توضیح میدهد. از جمله مطالعات موردی واقعی و نظرات کارشناسان که به بازاریابان کمک می کند تا در دنیای دیجیتال حرکت کنند.
Measuring the Success of Digital Marketing explains how to determine the success of a digital marketing campaign by demonstrating what digital marketing metrics are as well as how to measure and use them. Including real life case studies and experts viewpoints that help marketers navigate the digital world.
Front Matter....Pages i-xvi
Front Matter....Pages 1-1
Definitions of and actors involved in digital marketing’s return on investment....Pages 3-25
The digital market and the main objectives of digital marketing....Pages 26-44
Front Matter....Pages 45-45
The different types of metrics and KPIs available: “quantitative” vs. “qualitative”....Pages 47-88
Measuring paid media....Pages 89-111
Measuring owned media....Pages 112-147
Measuring earned media....Pages 148-190
Front Matter....Pages 191-191
From 360° communication to integrated marketing communication....Pages 193-217
Digital dashboards: A tool for managing the effectiveness of digital marketing and integrated marketing communication (IMC)....Pages 218-237
Conclusion and future prospect....Pages 238-243
Back Matter....Pages 244-255