دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Michael Schwartz (auth.)
سری: Palgrave Studies in Theatre and Performance History
ISBN (شابک) : 9781349469505, 9781137353054
ناشر: Palgrave Macmillan US
سال نشر: 2014
تعداد صفحات: 200
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Class Divisions on the Broadway Stage: The Staging and Taming of the I.W.W. به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تقسیمات طبقاتی در صحنه برادوی: صحنه سازی و رام کردن I.W.W. نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این کتاب با بررسی بیست و پنج سال تاریخ تئاتر، نمایشنامههای اصلی را پوشش میدهد که بازنماییهایی از کارگران صنعتی جهان را نشان میدهند. جنبش طبقاتی آمریکا و شکاف طبقاتی مدتهاست در صحنه برادوی منعکس شده است و مایکل شوارتز در اینجا نگاه تازهای به تضاد بین کار و سرمایه ارائه میکند.
Examining twenty-five years of theatre history, this book covers the major plays that feature representations of the Industrial Workers of the World. American class movement and class divisions have long been reflected on the Broadway stage and here Michael Schwartz presents a fresh look at the conflict between labor and capital.
Front Matter....Pages i-xi
To Stop the World: The Most Stupendous Impossibles....Pages 1-22
Where Do I Get Off? The Wobblies I.W.W. Spurn The Hairy Ape....Pages 23-41
No Kick Coming: The Romantic Wobbly of Sidney Howard’s They Knew What They Wanted....Pages 43-58
Jazzing the Wobblies: John Howard Lawson’s Processional....Pages 59-74
Dead Hand of the Dead: Anderson and Hickerson’s Gods of the Lightning....Pages 75-92
“We Even Sing ‘em in Jap and Chink”: Upton Sinclair’s Workers’ Theatre Contribution....Pages 93-107
You I-Won’t-Work Harp: I.W.W. Elegy in The Iceman Cometh....Pages 109-126
Postscript: Not Time Yet....Pages 127-141
Back Matter....Pages 143-192