ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Financial Communications: Information Processing, Media Integration, and Ethical Considerations

دانلود کتاب ارتباطات مالی: پردازش اطلاعات، ادغام رسانه ها و ملاحظات اخلاقی

Financial Communications: Information Processing, Media Integration, and Ethical Considerations

مشخصات کتاب

Financial Communications: Information Processing, Media Integration, and Ethical Considerations

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349470013, 9781137351876 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 237 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارتباطات مالی: پردازش اطلاعات، ادغام رسانه ها و ملاحظات اخلاقی: مدیریت دانش، امور مالی شرکت، امور مالی، عمومی، بازاریابی، امور مالی کسب و کار، مطالعات ارتباطات



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Financial Communications: Information Processing, Media Integration, and Ethical Considerations به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارتباطات مالی: پردازش اطلاعات، ادغام رسانه ها و ملاحظات اخلاقی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارتباطات مالی: پردازش اطلاعات، ادغام رسانه ها و ملاحظات اخلاقی

ارتباطات مالی نشان می دهد که چرا برای موسسات مالی برای تقویت فرآیندهای ارتباطی کلیدی، بازسازی اعتماد با پایگاه مشتری خود، بهبود روابط، و کسب آگاهی بهتر از برند در میان سهامداران کلیدی در صنعت بسیار مهم است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Financial Communications showcases why it is crucial for financial institutions to enhance key communication processes, rebuild trust with its customer base, improve relationships, and derive better brand awareness amongst key stakeholders within the industry.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-ix
Information-processing Model of Financial Communication....Pages 1-20
Financial Ability, Socialization, and Communication....Pages 21-42
Consumer Motivation and Financial Communication....Pages 43-62
Opportunity and Financial Communication....Pages 63-78
Media Integration of Financial Communications....Pages 79-96
Digital Media and Financial Communication....Pages 97-118
Financial Communication and Corporate Social Responsibility Practice....Pages 119-138
Financial Disclosure and Communication....Pages 139-162
The Future of Financial Communication....Pages 163-188
Back Matter....Pages 189-227




نظرات کاربران