دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: David Walters. Nick Bailey (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349364831, 9781137357298
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2013
تعداد صفحات: 274
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Lives in Peril: Profit or Safety in the Global Maritime Industry? به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب زندگی در خطر: سود یا ایمنی در صنعت جهانی دریایی؟ نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
زندگی در خطر نشان می دهد که چگونه و چرا دریانوردان یک گروه آسیب پذیر از کارگران هستند. این استدلال می کند که آنها توسط سازمان و ساختار شغلی آنها ساخته شده اند. اولویت دادن به سود بر ایمنی توسط بازیگرانی که کار خود را درگیر و کنترل می کنند. محدودیت های اجرای چارچوب نظارتی که برای محافظت از آنها وجود دارد؛ و با ضعف آنها به عنوان بازیگران جمعی در رابطه با سرمایه. پیامدهای این آسیبپذیری در دادههای مربوط به عوارض شغلی و مرگومیر آنها دیده میشود - شواهدی که احتمالاً فقط تصویری جزئی از میزان واقعی آسیب فیزیکی، روانی و عاطفی ناشی از کار در دریا را نشان میدهد. بحث اصلی این جلد این است که تا زمانی که حاکمیت و مقررات جهانی دریانوردی در معرض استدلالهای اقتصادی و سیاسی نئولیبرالی که جهانی شدن را پیش میبرند، باقی بماند و استانداردهای نظارتی را با قوت بیشتری اجرا نکند، احتمالاً این وضعیت به طور کلی بدون تغییر باقی میماند.
Lives in Peril demonstrates how and why seafarers are a vulnerable group of workers. It argues they are made so by the organisation and structure of their employment; the prioritisation of profit over safety by the actors that engage and control their labour; the limits of enforcement of the regulatory framework that is in place to protect them; and by their weakness as collective actors in relation to capital. The consequences of this vulnerability are seen in data on their occupationally-related morbidity and mortality - evidence that probably only represents a partial picture of the actual extent of the physical, mental and emotional harm resulting from work at sea. This volume's central argument is that this situation is likely to remain broadly unchanged as long as global maritime governance and regulation remains in thrall to the neo-liberal economic and political arguments that drive globalisation, and fails to enforce regulatory standards more robustly.
Front Matter....Pages i-xi
Introduction: The Health, Safety and Well-Being of Seafarers – Understanding the Challenges....Pages 1-14
Front Matter....Pages 15-16
A Picture of Health? Evidence of Mortality and Morbidity among Merchant Seafarers....Pages 17-42
The Hazards of Work in Merchant Shipping....Pages 43-68
Front Matter....Pages 69-70
The Structure and Organisation of the Maritime Industry....Pages 71-97
Regulatory Features of the Maritime Industry....Pages 98-128
Managing Health and Safety at Sea (1)....Pages 129-148
Front Matter....Pages 149-150
Managing Health and Safety at Sea (2): Limits to the Conventional Approach....Pages 151-166
The Role of Organised Labour....Pages 167-186
Governance and Regulation: Drivers and Leverage in Support of Improved Management of Health and Safety at Sea....Pages 187-215
Conclusions....Pages 216-234
Back Matter....Pages 235-262