ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Political Economy of Television Sports Rights

دانلود کتاب اقتصاد سیاسی حقوق ورزش تلویزیونی

The Political Economy of Television Sports Rights

مشخصات کتاب

The Political Economy of Television Sports Rights

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: Palgrave Global Media Policy and Business 
ISBN (شابک) : 9781349446292, 9781137360342 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 279 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اقتصاد سیاسی حقوق ورزش تلویزیونی: مطالعات رسانه، سیاست اقتصادی، مطالعات سینما و تلویزیون، جامعه شناسی ورزش و اوقات فراغت، تحقیقات رسانه ای، صنایع



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب The Political Economy of Television Sports Rights به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اقتصاد سیاسی حقوق ورزش تلویزیونی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اقتصاد سیاسی حقوق ورزش تلویزیونی



ورزش در تلویزیون یک تجارت بزرگ است، اما چیزی فراتر از تجارت است. این کتاب با استفاده از طیف وسیعی از مطالعات موردی ملی از اروپا و فراتر از آن، مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و مقرراتی مطرح شده در رابطه با خرید و فروش حقوق ورزشی تلویزیونی را تحلیل می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Sport on television is big business, but it is about more than just commerce. Using a range of national case studies from Europe and beyond, this book analyses the political, economic, social and regulatory issues raised in relation to the buying and selling of television sports rights.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiii
Introduction....Pages 1-10
Front Matter....Pages 11-11
The Sports-Media-Business Complex....Pages 13-30
The Sports Broadcasting Market....Pages 31-50
The Social and Cultural Value of Sport....Pages 51-67
The Importance of Free-to-Air Sports Broadcasting....Pages 68-84
Competition Law and Sports Broadcasting....Pages 85-103
The Regulation of Access to Major Sporting Events....Pages 104-120
Front Matter....Pages 121-121
Australia....Pages 123-135
Brazil....Pages 136-147
India....Pages 148-160
Italy....Pages 161-171
South Africa....Pages 172-184
Spain....Pages 185-196
United Kingdom....Pages 197-209
USA....Pages 210-222
Conclusion....Pages 223-230
Back Matter....Pages 231-267




نظرات کاربران