ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Work in Cinema: Labor and the Human Condition

دانلود کتاب کار در سینما: کار و شرایط انسانی

Work in Cinema: Labor and the Human Condition

مشخصات کتاب

Work in Cinema: Labor and the Human Condition

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349475445, 9781137370860 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 293 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 37,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کار در سینما: کار و شرایط انسانی: تاریخ فیلم، ساختار اجتماعی، نابرابری اجتماعی، هنر، مطالعات سینما و تلویزیون، مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Work in Cinema: Labor and the Human Condition به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کار در سینما: کار و شرایط انسانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کار در سینما: کار و شرایط انسانی

سینما اغلب انواع مختلفی از آثار را به تصویر می‌کشد، اما این بازنمایی هرگز ساده نیست. این به عوامل زیادی بستگی دارد و منعکس کننده آن است، به ویژه مکان و زمان ساخت فیلم و نوع مخاطبی که مخاطب آن است. در اینجا، مشارکت‌کنندگان از دیدگاه‌های فراملی و فراتاریخی برای مقایسه تصاویر فیلمی کار استفاده می‌کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Cinema frequently depicts various types of work, but this representation is never straightforward. It depends on and reflects many factors, especially the place and time the film is made and the type of audience it addresses. Here, the contributors employ transnational and transhistorical perspectives to compare filmic depictions of work.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-vi
Introduction Work, Struggle, and Cinema....Pages 1-25
Front Matter....Pages 27-27
Affective Labor and Alienation in Up in the Air ....Pages 29-48
Becoming Cinema: The Social Network, Exploitation in the Digital Age, and the Film Industry....Pages 49-67
The New European Cinema of Precarity: A Transnational Perspective....Pages 69-90
Acting as Value: Juliette Binoche in Michael Haneke’S Code Unknown ....Pages 91-110
Front Matter....Pages 111-111
The Trauma of Daedalus: The Labyrinth of Labor in Brazilian Cinema....Pages 113-131
Beyond Work and Sex in Czech Cinema....Pages 133-150
Desensitized Migrants: Organized Crime Workers in David Cronenberg’S Eastern Promises and Aleksei Balabanov’S Stoker ....Pages 151-167
The Damnation of Labor in the Films of Béla Tarr....Pages 169-187
Front Matter....Pages 189-189
You Don’t Have to Be Crazy to Work, But It Helps: Work in Comedies of the 1930s....Pages 191-207
Work in Outer Space: Notes on Eastern European Science Fiction Cinema....Pages 209-226
The Migrations of Factory Style: Work, Play, and Work-as-Play in Andy Warhol, Chantal Akerman, and Apichatpong Weerasethakul....Pages 227-247
Work in Bicycle Cinema: From Race Rider to City Courier....Pages 249-264
Documentaries, Work, and Global Challenges....Pages 265-282
Back Matter....Pages 283-296




نظرات کاربران