دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Philipp Klaus (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781349477340, 9781137375469
ناشر: Palgrave Macmillan UK
سال نشر: 2015
تعداد صفحات: 181
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب اندازه گیری تجربه مشتری: نحوه توسعه و اجرای سودآورترین استراتژی های تجربه مشتری: بازاریابی، مطالعات سازمانی، جامعه شناسی اقتصادی، مدیریت ارتباط با مشتری، تحقیقات بازار/هوش رقابتی، استراتژی کسب و کار/رهبری، مدیریت نوآوری/فناوری
در صورت تبدیل فایل کتاب Measuring Customer Experience: How to Develop and Execute the Most Profitable Customer Experience Strategies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب اندازه گیری تجربه مشتری: نحوه توسعه و اجرای سودآورترین استراتژی های تجربه مشتری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در حال حاضر، بیش از هر زمان دیگری، تجربه مشتری نقشی اساسی در موفقیت و طول عمر یک شرکت ایفا می کند. این کتاب بر اساس ابزارهای علمی دقیق و داده های جهانی، راهنمای ساده اما کاملی در مورد چگونگی تسلط بر چالش های بازار و نحوه ارائه عملکرد برتر از طریق مدیریت موثر تجربه مشتری ارائه می دهد.
Now, more than ever, customer experience plays a pivotal role in the success and longevity of a company. Based on rigorous scientific tools and global data, this book offers a simple but thorough guide on how to master the challenges of the market, and how to deliver superior performance through effective customer experience management.
Front Matter....Pages i-xiii
Customer Experience: The Origins and Importance for Your Business....Pages 1-21
CX Strategies and Management Practices....Pages 22-29
The 5 Dimensions of CX Management....Pages 30-44
The 3 Types of CX Management Practice....Pages 45-57
Linking CX Practices to Profitability....Pages 58-64
Your CX Management Balance Sheet: Where Are You and Where Do You Want to Be? How to Get from A (Current State) to B – A Step-by-Step Approach....Pages 65-80
The Devil Is in the Details – Only What Get Measured Gets Managed....Pages 81-101
Best Practice vs. Next Practice....Pages 102-113
Concluding Thoughts....Pages 114-118
The Science behind the Knowledge....Pages 119-138
Back Matter....Pages 139-166