ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Measuring Customer Experience: How to Develop and Execute the Most Profitable Customer Experience Strategies

دانلود کتاب اندازه گیری تجربه مشتری: نحوه توسعه و اجرای سودآورترین استراتژی های تجربه مشتری

Measuring Customer Experience: How to Develop and Execute the Most Profitable Customer Experience Strategies

مشخصات کتاب

Measuring Customer Experience: How to Develop and Execute the Most Profitable Customer Experience Strategies

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349477340, 9781137375469 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 181 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 42,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب اندازه گیری تجربه مشتری: نحوه توسعه و اجرای سودآورترین استراتژی های تجربه مشتری: بازاریابی، مطالعات سازمانی، جامعه شناسی اقتصادی، مدیریت ارتباط با مشتری، تحقیقات بازار/هوش رقابتی، استراتژی کسب و کار/رهبری، مدیریت نوآوری/فناوری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Measuring Customer Experience: How to Develop and Execute the Most Profitable Customer Experience Strategies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب اندازه گیری تجربه مشتری: نحوه توسعه و اجرای سودآورترین استراتژی های تجربه مشتری نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب اندازه گیری تجربه مشتری: نحوه توسعه و اجرای سودآورترین استراتژی های تجربه مشتری

در حال حاضر، بیش از هر زمان دیگری، تجربه مشتری نقشی اساسی در موفقیت و طول عمر یک شرکت ایفا می کند. این کتاب بر اساس ابزارهای علمی دقیق و داده های جهانی، راهنمای ساده اما کاملی در مورد چگونگی تسلط بر چالش های بازار و نحوه ارائه عملکرد برتر از طریق مدیریت موثر تجربه مشتری ارائه می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Now, more than ever, customer experience plays a pivotal role in the success and longevity of a company. Based on rigorous scientific tools and global data, this book offers a simple but thorough guide on how to master the challenges of the market, and how to deliver superior performance through effective customer experience management.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiii
Customer Experience: The Origins and Importance for Your Business....Pages 1-21
CX Strategies and Management Practices....Pages 22-29
The 5 Dimensions of CX Management....Pages 30-44
The 3 Types of CX Management Practice....Pages 45-57
Linking CX Practices to Profitability....Pages 58-64
Your CX Management Balance Sheet: Where Are You and Where Do You Want to Be? How to Get from A (Current State) to B – A Step-by-Step Approach....Pages 65-80
The Devil Is in the Details – Only What Get Measured Gets Managed....Pages 81-101
Best Practice vs. Next Practice....Pages 102-113
Concluding Thoughts....Pages 114-118
The Science behind the Knowledge....Pages 119-138
Back Matter....Pages 139-166




نظرات کاربران