ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Intercultural Communication in the Chinese Workplace

دانلود کتاب ارتباطات بین فرهنگی در محل کار چینی

Intercultural Communication in the Chinese Workplace

مشخصات کتاب

Intercultural Communication in the Chinese Workplace

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781349677696, 9781137381040 
ناشر: Palgrave Macmillan UK 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 250 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب ارتباطات بین فرهنگی در محل کار چینی: علم، عمومی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Intercultural Communication in the Chinese Workplace به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارتباطات بین فرهنگی در محل کار چینی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارتباطات بین فرهنگی در محل کار چینی

این کتاب رویکرد نظری و روش‌شناختی جدیدی را برای بررسی و توضیح تفاوت‌های بین فرهنگی در استراتژی‌های مدیریت تعارض و راهبردهای رابطه‌ای (ادب) در محیط‌های محل کار پیشنهاد می‌کند و محل کار چینی را به عنوان تمرکز خود در نظر می‌گیرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book proposes a new theoretical and methodological approach to the investigation and explanation of intercultural differences in conflict management strategies and relational (politeness) strategies in workplace settings, taking the Chinese workplace as its focus.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xv
Introduction....Pages 1-15
The Multi-Level Model: The Analytical Framework....Pages 16-35
Cultural Self Perception: The Explanatory Framework....Pages 36-50
The Management Crisis....Pages 51-70
Interactive Strategies for Conflict Management....Pages 71-106
The Expatriate Participants’ Relational Strategies....Pages 107-134
The Chinese Participants’ Speech Act Strategies....Pages 135-167
Coordinated Turn-Taking as Problem Talk Strategy....Pages 168-179
Contextual Factors as Relational Strategies....Pages 180-208
Conclusion....Pages 209-220
Back Matter....Pages 221-234




نظرات کاربران