ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Critical Perspectives on Technology and Education

دانلود کتاب دیدگاه های انتقادی در مورد فناوری و آموزش

Critical Perspectives on Technology and Education

مشخصات کتاب

Critical Perspectives on Technology and Education

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری: Palgrave Macmillan’s Digital Education and Learning 
ISBN (شابک) : 9781349481248, 9781137385451 
ناشر: Palgrave Macmillan US 
سال نشر: 2015 
تعداد صفحات: 271 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب دیدگاه های انتقادی در مورد فناوری و آموزش: فناوری و آموزش دیجیتال، سیاست و سیاست آموزشی، جامعه شناسی آموزش، جامعه شناسی آموزش، سیاست آموزشی، رسانه و ارتباطات



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Critical Perspectives on Technology and Education به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دیدگاه های انتقادی در مورد فناوری و آموزش نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xi
Critical Is Something Others (Don’t) Do: Mapping the Imaginative of Educational Technology....Pages 1-13
Gorillas in Their Midst: Rethinking Educational Technology....Pages 15-34
The Work of Theory in Ed-Tech Research....Pages 35-50
Extending Understandings of Educational Technology: Teachers’ Critiques of Educational Technology as Important Intellectual Capital for Researchers....Pages 51-68
Digital Play: What Do Early Childhood Teachers See?....Pages 69-84
Youth Breaking New “Ground”: Iconicity and Meaning Making in Social Media....Pages 85-104
The Scripted Sandbox: Children’s Gameplay and Ludic Gendering....Pages 105-125
The (Mis)Use of Community of Practice: Delusion, Confusion, and Instrumentalism in Educational Technology Research....Pages 127-140
Researching with Heart in Ed-Tech: What Opportunities Does the Socially Indeterminate Character of Technological Artifacts Open up for Affirming Emergent and Marginalized Practices?....Pages 141-161
Teaching the “Other”: Curriculum “Outcomes” and Digital Technology in the Out-of-School Lives of Young People....Pages 163-181
Translocalization in Digital Writing, Orders of Literacy, and Schooled Literacy....Pages 183-201
The Lake Highlands One-to-One Laptop Initiative: NCLB, Drill and Practice and the Formation of a Relational Network....Pages 203-225
The Global and the Local: Taking Account of Context in the Push for Technologization of Education....Pages 227-244
Technology and Education—Why It’s Crucial to be Critical....Pages 245-255
Back Matter....Pages 257-265




نظرات کاربران